• LindaCalle

    Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

    Hejsan!

    Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

    Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

  • Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • LindaCalle

    Sorry Jonna, blev ingen affär för mig idag. Har minsann inte handlat på hela veckan, vääääldigt ovanligt!

    Jo, man kan säkert få uppsytt, men jag vet faktiskt inte om jag vågar...funderar på varianten att om jag hittar en klänning jag verkligen gillar, hyfsat billigt, kanske be nån fixa till det som jag hade velat ha. Men som sagt, ska man på o klippa i klänningen så får det verkligen vara bra pris... ;)

     

  • Miss JH

    Ingen fara Linda ! Kollade på sjukhuset och Statoil och de hade inte heller den . Ska den vara vit? För jag vet en fin klänning som är lång bak och kortare fram men den är inte vit.

  • mille88

    Jag tyckte att dom var jätte bra tog sig tid till en och man kände sig väldigt välkommen, provade några klänningar flera gånger beslutsångerst, utan några sura miner. Vi ska nog också beställa tårta ifrån fantasi :)

  • MrsM

    Hej igen, Ifall ni orkar och har tid så finns det ju en hel del fina klänningsställen i Köpenhamn (ifall man nu inte hittar något i närheten) Tack Miss JH för tipset om partypalatset. Gör mycket på egen hand så...

  • Miss JH

    MrsM: Kul att man kunde tipsa nån och att du gillade sidan . Vi gör också en hel del själv till bröllopet och festen. Nästan exakt 5 mån kvar till bröllop nu. Känns som det är dags att lägga in en andra växel .

  • Jsson

    Hej!


    Vad roligt att läsa alls väg till den stora dagen.


    Vet inte om jag passar i denna tråden, jag är förlovad sedan x-antal år sedan


    Sambon har viljat gifta sig i många år, men jag har inte känt att det varit rätt tid för det.


    Men känner att det är rätt tid bland annat för att jag har långt hår och kroppen är i hyfsad form (har alltid sagt att jag ska ha långt hår och att jag ska vara i form på mitt bröllop), sedan har en i närmsta familjen drabbats av sjukdom som påverkar hela familjen och utgången är oviss. Så skulle vara roligt med något positivt.


    Så jag är i den sitsen att jag kan/vill gifta mig, men måste få sambon att förstå det.


    Sen vill jag inte ha ett stort bröllop så har tänkt ett överrasknings bröllop med endast närmsta familjen


    Så planen ser ut som så att överraska sambon och sen familjen

  • Miss JH

    Jsson: Välkommen till oss! Låter som en härlig plan att först överraska sambon och sen familjen. Klart alla platsar här. Bara kul med olika upplägg . Har du nån plan för hur du ska kunna överraska sambon? Lycka till

  • Erika83

    Har beställt inbjudningskorten nu. DJ är nog på gång. Fotografen är på gång. Har bokat in tid till att prova brudklänning den 4 feb, första provningen mest för att kolla priser och så...
    Har börjat bestämma oss angående menyn.

    Ja det börjar kännas att det är på riktigt!!! Skrattande

  • Miss JH

    Erika: Åh vad spännande Erika ! Då är ju massor på gång nu. Kul!

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!