• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • LindaCalle

Erika: kolla inne på angeli boutiqe, randiga rutan i stan! De brukar faktiskt ha rätt mycket till vetiiga priser också, iaf sist jag var där för hundra år sen, haha ;)

• Miss JH

Ja Erika, det kan jag hålla med Linda om. randiga rutan har väldigt mycket fint till vettiga priser. Där köpte jag min studentklänning, för sisådär en 100 år sen visserligen, men ändåSkrattande.

• mille88

Har tittat lite på den men tycker att det är lite saftigt med 1450kr per person

• Miss JH

Jag håller absolut med! Det tycker jag med. Men när man googlar på bröllopssviter i kristianstad så är det den enda som kommer upp. Åhus strand har ju superfina hotellrum med havsutsikt. Tror säkert man kan beställa lite extra upp till rummet om man är brudpar. De anordnar ju bröllop också. Maila dem och kolla. OM ni vill sova på hotell i Åhus förstås

• Memme

Randiga rutan där köpte jag min balklänning. Det som är så kul med dem är att alla inte har dem. De tar bara in ngr stycken av varje sort. Tänkte ringa dit nästa vecka för att kolla brudklänning.

• LindaCalle

Alltså jösses....jag får ingenting gjort! Fast på onsdag ska vi nog äta lunch ute på näsby gård hos de som caterar där och om vi gillar det så boakr vi dem om de är lediga...så, det är ju alltid nåt, haha...

Kolla in den här sidan förresten:
    www.efavormart.com/

Förvisso amerikansk, men v ska nog beställa en del därifrån, till o med stolsöverdrag har vi nog tänkt...blir en del i frakt, men ff billigt faktiskt...går ju o sälja sen och kanske till o med tjäna en slant! 

• Miss JH

Spännande Linda att äta lunch där. Hoppas maten faller er i smaken så ni har det ur världen sen. Är det nån restaurang som har catering där? Kul tips med hemsidan. Tack . Själv ligger jag hemma och är sjuk så jag har massor med tid att planera. Fler och fler bitar börjar falla på plats nu. Känns skönt. Men ack så mycket det är kvar som måste omsättas till verklighet sen som man inte kan fixa med nu.

• Memme

ja, den där planeringen... känns som vi planerar mycket och har många idéer, men vi bestämmer inget jag och min blivande... Sen nu blir det mycket med mitt jobb och så håller jag på att leta förskola till tjejen...
    men så bra att någon får något gjort även om det inte är kul att vara sjuk. krya på dig! 

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!