• fierce
    Äldre 8 Nov 10:51
    9122 visningar
    53 svar
    53
    9122

    Februari 2013 - någon mer?

    Vi gifter oss den 16 februari 2013, visst borde det finnas fler februaribrudar härinne? ;)
    Vore kul att höra hur det går för er nu när det faktiskt börjar närma sig.  

    Vi har bara fotografen kvar att boka - lite panik haha men kan inte bestämma om vi ska ha en riktig dyr eller nån kompis bara :) Sen ska vi köpa dricka och sånt den här månaden, allt som ska bokas är klart men jag ska binda egen bukett och sminka mig själv och det börjar kännas nervöst, tänk om det går åt skogen totalt.haha :)

    Min ring kom igår och vigselbevisen landade i måndags - nu börjar det bli verkligt, men det känns fortfarande sjukt overkligt! :D 

  • Svar på tråden Februari 2013 - någon mer?
  • Angeli­caSTHL­M
    Äldre 9 Nov 11:21
    #1
    YES - här är en februari brud!  Den 23 februari 2013 blir jag fru! 

    Vi har kommit hyfsat långt i planeringen tycker jag!

    Vigseln sker i en lada på vår gofkubb och middag i restaurangen där. Klänning och ytterkläder till mig och dottern är klar, ring är under tillverkning (har gjort en egen), lokaler är bokade, menyn är satt, inbjudningarna ska ut i helgen, fotograf är bokad, bröllopsnatten är bokad (min blivande håller i det å jag har INGEN aning), Morgongåva till min bilvande är bestämd men ej klöpt, mitt tal till min blivande är så gott som klart...Blommor ska min bästa vänns mamma fixa som är florist. Mannens kläder ska handlas samt till våra två söner..det börjar rulla på...ska försöka boka fisör och sminkning snart...börjar bli dags för det.

    Men som sagt tror vi har ganska bra koll

    Räknar dagarna...nu bara 106 dagar och 5 timmar och 41 minuter tills jag blir fru!!   Hjärta

  • fierce
    Äldre 9 Nov 12:16
    #2

    Vilken tur att jag inte är ensam i februari ;)

    Skönt att ha det mesta klart, känns som att det kommer finnas grejer att göra ändå så det räcker. :)
    Vad ska du köpa i morgongåva, om det inte är hemligt? :)

    Kul att du räknat dagarna, måste jag oxå göra! :) 

  • lillsm­illa
    Äldre 9 Nov 12:37
    #3

    En till!

    2 februari är det dags för oss!

  • Angeli­caSTHL­M
    Äldre 9 Nov 12:43
    #4

    Härligt en till Februari brud!! Välkommen lillsmilla!!

    Hur går det för er i planeringen?

  • Äldre 9 Nov 13:39
    #5
  • fierce
    Äldre 9 Nov 16:28
    #6

    Haha inser nu att vi var rätt sent ute med allt,  vi bestämde oss i slutet av september nu i år och den tråden startades 2011. :D 


    Ekna skrev 2012-11-09 13:39:10 följande:
    Vi gifter oss den 2 feb här är en till tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4096331.html
  • fierce
    Äldre 9 Nov 16:30
    #7

    Ah, och nu såg jag att det var du Ekna som startade den. :) 

    Hoppar väl över i den andra tråden då om ingen har något emot det? :) 

  • Äldre 9 Nov 16:37
    #8

    Vi gifter oss 23e feb! Jag måste nog säga att vi inte kommit längre rent praktiskt än med bokning av kyrka och festlokal....... Ska jag ha panik även om allt är klart "i huvudet"?! Ska beställa klänning i slutet av november+tärnornas klänningar. Kommer också ordna drickbart då. När skickar ni ut inbjudningarna?

  • fierce
    Äldre 10 Nov 16:14
    #9

    Vi skickade ut våra i slutet av oktober, hellre för tidigt än för sent tycker jag ;) Har OSA 15 december.

    Vi fixade det mesta på en gång just för att det är kul och för att slippa känna stress senare, fast nu är det rätt tråkigt faktiskt eftersom det är lite dötid i planerandet :)  Fast allt går ju inte att fixa innan så jag har väldigt mycket klart i huvudet oxå. :)

    Elin217 - Kan du inte visa klänningen, please? ;) Sååå nyfiken.  

  • Äldre 10 Nov 19:18
    #10
Svar på tråden Februari 2013 - någon mer?