• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • MH2014

    Xanthine - vilken bransch är du i? Jag är nybliven arbetssökande efter föräldraledigheten :)

  • MH2014

    Jag utbildade mig administrativt under föräldraledigheten och har alltid arbetat med service innan, så som butik och restaurang/nattklubb. Kanske ska pm:a dig?

  • MsChevy
    xanthine skrev 2013-09-02 10:36:22 följande:
    Vad vill du jobba med då? Jag är personalchef och söker folk för det mesta nämligen. Men det kanske är fel bransch...
    Jag är öppen för det mesta Glad har jobbat som journalist/fotograf, butiksmedarbetare, fältsäljare. Har sökt bl a målare/fastighetsskötare inom kommun, besiktningstekniker. Hotell, ja, varför inte? Jag känner att jag vill få lite nytta av min kreativa ådra samt ha ett varierande jobb där man faktiskt ser nåt annat än sin maskin och 4 industriväggar hela dagarna.  Säger som MH2014, jag pm:ar dig Glad

    Och vilk vackra buketter du fick tag på, den sidan ska jag verkligen kolla upp!
  • Ello
    MH2014
    Vet du vad den andra lokalen vid Skerike kyrka heter? Alltså inte bygdegården.
  • Ello

    Tack MH2014, då vet jag vilken den andra lokalen är.

    Men prästgården är för liten för oss så det får väl bli bygdegården. Glad

  • MH2014

    Ello - Blir nog toppen, då det finns mycket utrymme för egen prägel!! Om du kollar i tråden för västmanlänningar som gifte sig i år så är det någon som vigt sig där, kan du få lite idéer och råd :)

Svar på tråden Brud 2014 Västmanland