• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • MH2014

    IDAG BLEV JAG MED KLÄNNING!! ( haha min fjärde!)
    har ingen bild på mig i den dock då det helt glömdes av :)
    INTA ALLS vad jag tänkt men när den kom på så bara skrek huvudet KÖP! Så 10min i butiken gav mig en brudklänning! (Ja, jag hade ju ägnat minst 1h i tre andra brudbutiker innan, men men ;))

  • Ello

    Jag gifter mig i augusti så det är inte jag som bokat Anna125. Glad Jag menade bygdegården, vad heter den andra lokalen vid Skerike kyrka?

    Jag bor i Norge så jag tog den enda lokalen jag varit på bröllop i... enklare att planera. Men ändå svårt for jag har inga mått på bord, stolar, lokal etc.... så om ni har det får ni gärna skriva. (Mest för att kunna köpa dukar och möjliga bordsplaceringar och sånt!)

    Xanthine din klänning är helt fantastisk! Den satt otroligt fint på dig.

  • Ello

    Faktum är att jag gifter om ett ett år idag! Ihh! Ångrar lite att vi tog så sent i augusti...

  • MsChevy
    Ello-var i Norge bor du? Min blivande är från Norge Glad

    Jag har precis börjat på ett nytt jobb och tyvärr vill min kropp inte längre vara kvar i den här branschen så nu kämpar jag med smärta varje dag så bröllopsplanerandet går inte i första hand nu Rynkar på näsan
  • MsChevy
    MH2014 skrev 2013-09-01 12:48:43 följande:
    MsCheavy - låter Inge skoj alls!! :(
    Nä, det är det inte heller o det här landet är ju så himla vänligt mot folk som inte mår bra :( försöker verkligen klara jobbet men det är svårt pga värken o den depression jag kämpar med o samtidigt försöker jag hitta ett annat jobb i en annan bransch som inte ger kroppen så mycket stryk. 
    Samtidigt behöver jag verkligen ha ett jobb så vi kan lägga undan pengar så vi kan gifta oss nästa år o allt blir bara en ond stressande cirkel Gråter uff, va jag gnäller nu...
  • xanthine
    MsChevy skrev 2013-09-02 08:51:06 följande:
    Nä, det är det inte heller o det här landet är ju så himla vänligt mot folk som inte mår bra :( försöker verkligen klara jobbet men det är svårt pga värken o den depression jag kämpar med o samtidigt försöker jag hitta ett annat jobb i en annan bransch som inte ger kroppen så mycket stryk. 
    Samtidigt behöver jag verkligen ha ett jobb så vi kan lägga undan pengar så vi kan gifta oss nästa år o allt blir bara en ond stressande cirkel Gråter uff, va jag gnäller nu...
    Vad vill du jobba med då? Jag är personalchef och söker folk för det mesta nämligen. Men det kanske är fel bransch...
  • xanthine

    Jag ville inte ha riktiga blommor så vi beställde blommor från www.thebridesbouquet.com/. Kan varmt rekommendera sidan, vi är supernöjda.

    Vi köpte tärnbukett:



     3st corsage:


    Och så brudbukett:



    Detta var faktiskt ett väldigt prisvärt alternativ. Blommor + frakt gick på ca 800kr. Sen fick jag en faktura på importavgift på 200kr. Så det känns awesome!
Svar på tråden Brud 2014 Västmanland