• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • FrökenCitron
    1337Lise skrev 2013-08-12 17:24:12 följande:
    Vad var det för misstag som du la märke till på deras fest då? Förvånad
    Inga allvarliga saker.
    'Det var mat som kall
    'Det missade att berätta vara toaletterna var så det var många som gick och letade,
    'När det skulle visa bilder så var det för ljust i rummet så det var svårt att se bilderna på projektorduken
    'Inga gick fram och önskade lycka till på kyrktrappan utan brudparet åkte bara iväg 

    Men sedan var det tusen saker som var väldigt bra på bröllopet också!!
    'Bra bordsplacering med runda bord gjorde så det blev väldigt trevligt runt bordet,
    'Toastmastern precenterade varje talare med egenskaper som tex "Nästa talar är sveriges glada person som har fått många att skratta, nästa talare är brudens moster" följt av att det spelade musik tex "sudda sudda sudda bort din sura min",
    'På slutet höll brudparet ett tal om deras liv och tackade flera olika personer, myckert vackert.  
    Brud anno 2013
  • Helipa

    Leula: superfin bild på första länken! Ni ser så lyckliga och kära ut, och din klänning var underbar! Grattis!

  • sommaren13

    Hur får jag bort skrynklorna på klänningen?? Vet inte om jag vågar stryka??? Nån som provat att ånga den i badrummet? Den är i satin...

  • SingingFantacia

    Vi hade en fantastisk dag i lördags.
    Den var fylld med så mycket kärlek och värme.
    Men ändå med en stor besvkelse. Då färdtjänst och äldreboendet som min far bor på tabbade sig så han missade de fösta 20minutrarna i kyrkan. Men han kom tills att vi sa våra löften. Men han missade när jag sjöng och när min dotter läste en bieltext. Är så arg på det.
    Annars var det som en dröm.



    Foto: Nina Rohdin


    Foto Nina Rohdin


    Foto: Nina Rohdin


    Foto: Nina Rohdin


    Foto: Nina Rohdin


    Foto: Nina Rohdin


    Foto: Nina Rohdin
  • leula

    Tack helipa.!
    Är helnöjd med klänningen!

    Och lycklig är bara förnamnet!

  • sansun


    Första bilden från fotografen! En helt å hållet, RÅ kopia, inget redigering gjord överhuvudtaget. 
    Spöregn 4 dagar innan, regnet vräker ner 2 dagar efter men under VÅR dag höll det uppe, hela dagen.  
    Tradition blandat med överraskningar genomsyrade hela vår vigsel och efterföljande fest. Skulle nog kunna skriva en hel bok om denna underbara dag! Men tror jag besparar er det    
  • confuzed86

    Åh vad härligt att se alla bilder på er som nygifta! Ni verkligen strålar allihop! :) min tur på lördag! Hoppas bridezillan släpper snart ;) visserligen en relativt lugn sådan.

  • Camilla01

    Vilka underbara bilder alla strålar av lycka och är så vackra. Stort grattis till er alla.
    På lördag är det vår tur lite nervös är man allt men att se alla era vackra bilder lugnar en. 

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!