Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Gör mitt första egna inlägg här på BT nu, blir så peppad av vad alla hittar på å era snygga klänningar osv. Vi ska gifta oss den 10 Aug och har knappt börjat planera.... :-/ TROTS att det är exakt ett år sedan frieriet (igår). Känns som det är så lång tid kvar men det är ju inte det när man börjar fundera
Lite klart har vi ju, kyrka, lokal till festen, bandet. men resten! Vi har ju självklart kollat och funderat på lite av varje men inte bestämt mer än så. Hehehe, kanske dags att ta tag i det ordentligt. Eller va tycker ni?
NU har vi bestämt oss för inbjudningskort och beställt dessa Passade även på att beställa servetter med tryck på från samma ställe. Då är det bara resten kvar då
Måste bara få skriva vilken härlig dag detta är också Började ju inte fullt så underbart i natt då när minstingen 1 år kräktes, somnade om, sov ca 1 1/2 tim bajsade igenom allt vad bjöja, pyjamas och sängkläder heter. Men nu är han pigg så vi har isolerat oss hemmavid och håller tummarna att det är över. Nu skiner solen och jag sitter med en kopp kaffe och datorn ute på altanen, grabbarna leker i snön och karln ska jobba kort dag
VARDAGSLYX på hög nivå!
Hoppas att ni andra kan njuta av livet likaså!
Pep precis till i mobilen, sms, från Posten! våra inbjudningskort har kommit!!!!!!!! TJOHOOO!!!!!
HUR är den traditionella bordsplaceringen vid honnörs bordet? :-O
Tack Alvstina! Tänkte inte så långt att det gick att googla fram det :-/ Mycket i tankarna nu!
Ikväll när jag nattat sönerna och sambon jobbar borta, ska jag börja vika inbjudningskorten. Min syster har textat såå snyggt på kuverten så nu är det nära! Innan veckans slut ska de ligga i postlådan
Börjar kännas att det är på riktigt nu. På fredag ska jag prova lite klänningar. Har ett hum om dukning och dekoration, ett färg tema bestämt. Ja nu känns det som det händer grejor!
Ingen som tänker att denna omskrivna broder kanske är spelare? Jag vet inte men det var min första tanke alla fall. Hoppas att det löser sig för de inblandade!
2 månader & 2 dagar kvar nu bara, och vi har..... ingen brudklänning, ingen klädsel till mannen, inga tärnklänningar inga kläder till våra söner. Inte haft någon kontakt med prästen. Ingen vigselring, ingen brudbukett. Ingen menyn, ingen alkohol, ingen serveringspersonal. Ingen bestämd dukning, inget fest häfte, inget vigselprogramm. Ingen barnvakt framåt kvällen... Behöver jag nämna att vi har ABSOLUT ingen kläm på alla små saker som ska ordnas också. :-/
Jaaa men varför stressa??? :-O Tycker det har kännts som en evighet tills det är dags, men hokus pokus så är det ju bara där!
2 månader & 2 dagar kvar nu bara, och vi har..... ingen brudklänning, ingen klädsel till mannen, inga tärnklänningar inga kläder till våra söner. Inte haft någon kontakt med prästen. Ingen vigselring, ingen brudbukett. Ingen menyn, ingen alkohol, ingen serveringspersonal. Ingen bestämd dukning, inget fest häfte, inget vigselprogramm. Ingen barnvakt framåt kvällen... Behöver jag nämna att vi har ABSOLUT ingen kläm på alla små saker som ska ordnas också. :-/
Jaaa men varför stressa??? :-O Tycker det har kännts som en evighet tills det är dags, men hokus pokus så är det ju bara där!