Inlägg från: Camilla01 |Visa alla inlägg
  • Camilla01

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Karolajia skrev 2013-07-02 00:24:41 följande:
    Hade provsminkning i veckan och det blev såhär:

Är inte helt såld på att ögonskuggan är så högt upp, men är antagligen mest ovana. Vad tycker ni? 
  • Camilla01
    Mandala skrev 2013-08-04 23:16:31 följande:
    Nu så är vi äntligen gifta. Helt otroligt underbart och magiskt. Både jag och mannen förstår knappt att det kunde bli så bra som det blev. Det var riktigt hett, ca 30 C och kvavt. Vi gav oss ut för fotografering vid 13, vigsel vid 15 och sen hann vi med lite fotografering efter vigseln också. Vi anlände för skål och när vi sedan gick in för att börja äta brakade åskan och ösregnet loss. Under talen åskade det och det var sån perfekt tajming. Efter middagen när folket skulle sträcka på benen slutade det regna och luften blev lättare att andas i. Resten av kvällen fortsatte med party och var sååå fantastisk. Har fått en bild av vår fotograf redan idag för att bjuda på ett smakprov. 

Fotograf Mikael Strandh

• Camilla01
    confuzed86 skrev 2013-08-09 18:54:36 följande:
    kunde ej hålla mig. här är bilder på klänningen. ser det bra ut? ska ha en hellång slöja till med spetskant då jag ej har ngt släp. funderar på att ha en balconettbh under så att det ser ut som att jag har några bröst iaf haha

Super vacker!

• Camilla01

Stort Grattis till alla som gifter sig idag.
    Jag har en vecka kvar och nu börjar allt kännas verkligt.... 

• Camilla01

Vilka underbara bilder alla strålar av lycka och är så vackra. Stort grattis till er alla.
    På lördag är det vår tur lite nervös är man allt men att se alla era vackra bilder lugnar en. 

• Camilla01

Nu är vi äntligen gifta!!!!!!!! Dagen var bättre en vad jag någonsin kunnat drömma om.
    Denna bilden fick vi av en av gästerna och jag älskar min knasiga men lyckliga min :)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!