• Js Fästmö

    Blivande fruar 2014

    Hej! Någon mer som ska gifta sig 2014? Tänkte det kunde vara kul att samlas på ett och samma ställe. :) Hur, när och var ska ni gifta er? Vi har inte riktigt bestämt plats än, men borgerligt blir det. Jag kommer köpa lite "då och då" för att hålla nere kostnaderna som annars lätt hamnar på de sista sex månaderna. Och det enda vi vet än är datumet, det blir ett junibröllop, och att vi skall åka på bröllopsresa så snart inpå vigseln vi bara kan. Så kör på, berätta allt. :) Och en sista sak... visst känns det som hundra år bort. ;)

  • Svar på tråden Blivande fruar 2014
  • HubbaBubba
    MH2014 skrev 2012-11-29 20:34:24 följande:
    HubbaBubba - jag är som så att jag tycker man får göra precis det man själv känner är rätt på sin bröllopsdag! Om ni tex reserverar de främre raderna (så gästerna vet att bara de ex fem första ska användas) så blir det ju inte så utspritt och känns gemenskapligt. Sen kanske ni kan förkorta inmarschen eller nå (om ni nu ska gå fram till prästen) hitta på små knep som gör drömkyrkan till den rätta kyrkan :)
    Det var en bra idé, tack :)
    Får försöka hitta på lite knep då :)
    Jag har ju velat gifta mig i den kyrkan enda sedan jag var liten, så det skulle egentligen kännas fel att göra det i någon annan kyrka.
  • MH2014

    Idag har en del sexiga underkläder inhandlats till efter vigseln :) får vi se om jag kan hålla mig så långt, men......

  • 141004

    Heej på er! Slänger in mig själv i denna tråd, 2014.. Säger som tidigare, känns som evigheter.. Såg ett program en gång tjejen körde på som tusan, killen frågade " hallå får jag vara med?" Svaret blev " jag har planerat mitt bröllop i hela mitt liv, den sista pusselbiten var du" Sant, för många av oss är det så, man har ju redan en plan i huvudet.. Det är nog lätt att det blir .. Mycket.. ;) 4 oktober 2014 är dagen vi har ringat in i vår kalender. :) någon mer? Apropå ring-check! Börjat fundera på inbjudningarna..-vad ska ni sätta för kod på gästernas klädsel?

  • E86

    Hej tjejer!
    Får jag ocksåhoppa in här? Min sambo friade i oktober och jag svarade såklart ja!! Vi har planerat bröllopet till sommaren 2014, troligtvis juli-agusti. Vi kommer gifta oss i en liten stad i västmanland och jag ska i veckan börja att skriva till restauranger och se vad priserna ligger på  för  bröllopsmiddag hos dem. =)

  • Sandrajavisst

    HubbaBubba: gör det ni  vill! det är er dag=)

    Nu har vi bokat lokal. 7 juni 2014 blev det! På ett unsderbart ställe. Borde ju vara ok att göra inbjudningskort nu?

    Undra om kyrkan är bokningsbar redan nu?

    Hur har ni andra det? har ni prickat av något på listan?

Svar på tråden Blivande fruar 2014