• Smulan

    Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

    Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

  • Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • Smulan

    ha ha kul idé det tycker jag var bra. hmmmm måste nog tänka lite på listan tror jag....flytväst ha ha (fast det är nog svårt att skaffa för alla)
    ska tänka lite som sagt!

  • jakother
    Smulan skrev 2012-06-20 15:59:32 följande:
    ha ha kul idé det tycker jag var bra. hmmmm måste nog tänka lite på listan tror jag....flytväst ha ha (fast det är nog svårt att skaffa för alla)
    ska tänka lite som sagt!
    TÄnkte också på flytväst menkan bli svårt för alla att skaffa, men att man iaf skriver att barnen bör ha flytväst på sig!
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Sanna87

    Jakother - vet inte vad för typ av färg eller så ni har, men halens hade ett gulligt set med väst, skjorta och byxa för typ 349 :-

  • Smulan

    Sanna87 vilka fina kläder du har hittat...nästan synd att min lille kille är så stor nu ;)

  • jakother

    Så där ja nu har jag efter mycket tjat från sambon beställt hem ringmått.... Så att vi kanske kan beställa ringarna snart!!! :)


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • bride2be
    Sanna87 skrev 2012-06-20 20:01:59 följande:
    Jakother - vet inte vad för typ av färg eller så ni har, men halens hade ett gulligt set med väst, skjorta och byxa för typ 349 :-
    Det här är bara för sött.  Menar du möjligen Helenas?
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?