• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • mtep
    jennyal skrev 2014-11-26 16:22:50 följande:
    Oj vad dyr! Min är ju en kopia på ett orginal så att det skiljer sig lite är ju inte så konstigt. Jag hade en underkjol så att den skulle stå ut lite men den var ju inte lika vid i kjolen som orginalet.

    På ebay fanns denna klänning (med bilden du hittat) hos ett flertal säljare. Kolla runt och läs omdömena. Eller varför inte kontakta hon som jag köpte av och hör om hon kan fixa en till dig?
    Vad sökte du förresten på på ebay för att hitta klänningen?
    (wedding dress 50s lace...?)
  • alexapapace
    en stor Sök.
    Jag köpte en bröllopsklänning italienska.
    klänningen är underbart.
    Ursäkta mitt språk SOY Espagnola
    SOY Espagnola
    Sajten heter SPOSAMORE www.sposamore.com Jag betalade bara $ 350

     

     

     

     

     

  • Elinxx

    Hej. Jag älskar att gå in i denna tråd och titta på era vackra klänningar och få inspiration av dessa.
    Det här är den klänning som jag har beställt från Bröllopskällan i Stockholm. Det är en Sincerity-klänning och kommer i maj. Den är som ni ser alldeles för lång samt för stor (har beställt en storlek mindre än på bilden tyckte proffsen). Jag är bara 162 cm så allt är för stort hur man än gör
    Spetsboleron är också helt fel storlek, men jag ville prova hur det var att täcka axlar och rygg under vigseln. Och självklart ska min BH inte synas! Skrattande

    Längtar till nästa sommar

  • Elinxx
    pysslingen skrev 2014-11-27 21:06:37 följande:

    Den 4 oktober i år var det äntligen vår tur att säga ja till varandra. Och jag kände mig urfin i den här klänningen (köpt från Bröllopskällan i Stockholm).


    Vilken vacker klänning! Är det en Sincerity?
    Jag är supernöjd med Bröllopskällans service so far. Vad tyckte du? 
  • daniiel
    Nordstrand skrev 2014-11-24 20:33:34 följande:

    Här är jag. Jag köpte dem på blocket av en kvinna som inte skulle använda den pga ändrad cermoniplats. Den är helt underbar. Jag måste ta in dig dock i bysten.


    Väldigt vacker klänning! :) 
  • Elinxx
    alexapapace skrev 2014-12-03 17:40:16 följande:
    en stor Sök.
    Jag köpte en bröllopsklänning italienska.
    klänningen är underbart.
    Ursäkta mitt språk SOY Espagnola
    SOY Espagnola
    Sajten heter SPOSAMORE www.sposamore.com Jag betalade bara $ 350

     

     

     

     

     
    Vilken otroligt vacker klänning på dig!
  • pysslingen

    Ja det är en Sincerity :) och jag var supernöjda med dom! Dock beställde jag ingen klänning för var ute "ganska sent" (5mån innan) men av en fantastisk slump så fanns MIN klänning i butiken i just min storlek. Det var ett meant-to-be-moment :D


    Elinxx skrev 2014-12-08 11:19:32 följande:

    Vilken vacker klänning! Är det en Sincerity?

    Jag är supernöjd med Bröllopskällans service so far. Vad tyckte du? 


Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D