• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Cesia
    iurochskur skrev 2014-03-27 00:27:44 följande:

    Cesia: Var den du beställde från Kina i liknande stil? Tänkte beställa något liknande men de kanske inte blir så bra... Denna ser jättefin ut, gillar verkligen känslan och färgen.


    Nej den var "typ" en kopia av en Anna Cambell klänning, ganska olik denna. Jag har hört vissa som beställt och den varit perfekt och andra som jag blivit väldigt besvikna, jääääättesvårt att veta!

    Det som var största problemet var att materialet kändes otroligt billigt (klänningen VAR så visst) och jag kände mig utklädd, så det är en risk och beställa över nätet. Men är du beredd på att den kan bli fel och har god tid på dig så absolut. Jag sålde min på Blocket som jag inte gillade och det var inga problem.


  • Cesia
    Tossen skrev 2014-03-27 08:26:57 följande:

    Cecia, underbar klänning! får man fråga vad den kostade?


    Klänningarna från detta märke går på mellan 5000-9000 kr, men man kan även hitta på rea. Min kostade 9000 kr men är helt slutsåld!

    Här är länken till dera klänningar, helt fantastiska, jag får inte gå där längre känner jag! ;)

    www.phase-eight-fashion.com/fcp/categorylist/wedding/weddingdresses

    Här har du även länken till deras reeeeeeea på brudklänningar!

    www.phase-eight-fashion.com/fcp/categorylist/eu-sale/weddingdresses&productsPerPage=25

    Det är brittiska storlekar, vet inte om du köpt det tidigare men det går lätt att kolla mått, det äsom är så br amed min är dock att den är stretchig och superbekväm! :D
  • Tossen

    Cesia, tack! Ska kika! Jag har också beställt en på nätet som liknar Anna Campbell men blev lite orolig nu när du skrev att din inte var bra. Vet du vilken säljare du beställde från? Har du någon bild på hur den blev?

  • Tossen

    Cesia, tack! Ska kika! Jag har också beställt en på nätet som liknar Anna Campbell men blev lite orolig nu när du skrev att din inte var bra. Vet du vilken säljare du beställde från? Har du någon bild på hur den blev?

  • Cesia
    Tossen skrev 2014-03-27 15:36:39 följande:

    Cesia, tack! Ska kika! Jag har också beställt en på nätet som liknar Anna Campbell men blev lite orolig nu när du skrev att din inte var bra. Vet du vilken säljare du beställde från? Har du någon bild på hur den blev?


    Oj, ja det finns ju en del, flera hundra. Men min hette typ high-five 2013...ja jag kanske borde ha ryggat här, men den hade bra feedback och jag testade!

    Lycka till med din klänning i alla fall, när ska du få den och har du ingen bild elller länk du kan visa, du kan ju skicka den direkt till min inbox här?
  • Cesia
    Tossen skrev 2014-03-27 15:36:39 följande:

    Cesia, tack! Ska kika! Jag har också beställt en på nätet som liknar Anna Campbell men blev lite orolig nu när du skrev att din inte var bra. Vet du vilken säljare du beställde från? Har du någon bild på hur den blev?


    Kan man skicka bilder via inboxen? Då kan jag i såna fall skicka en till dig, eller om du inboxar mig och ger dig din mail så kan jag skicka, då kan du få se vad jag beställde och hur den blev.
  • Tossen
    Cesia skrev 2014-03-27 16:19:43 följande:

    Kan man skicka bilder via inboxen? Då kan jag i såna fall skicka en till dig, eller om du inboxar mig och ger dig din mail så kan jag skicka, då kan du få se vad jag beställde och hur den blev.


    Jag har skickat meddelande till dig nu :)
  • iurochskur

    Cesia: Har också funderat på att beställa en Anna Campbell-kopia men har misstänkt att de inte alls ser ut så. Tänkte istället beställa en Inbal Dror-kopia och modifiera den lite och de jag sett som är riktiga bilder är ju jättefina. Jag har tid på mig så jag tänkte chansa och är väl inställd på att det kan bli jättefint likväl som det kan se hur lustigt ut som helst :D

  • Nokaro
    hopelessbelle skrev 2014-03-28 01:16:57 följande:
    Nokaro: vilken fin klänning! Den sitter verkligen perfekt på dig :)
    Tack snälla! Jag är jätte nöjd med den! Längtar så tills jag får visa den till min blivande!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D