• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Linneanen
    Nokaro skrev 2014-05-15 08:12:43 följande:
    Jätte fin klänning! Älskar ryggen! Kul att ha en klänning som man själv ritat!
    kärleken skrev 2014-05-15 08:18:37 följande:
    Gu va vacker! Jag blir avundsjuk! Vad betalade du för allt? Vart sydde du upp den?
    Tack så mycket :)!
    Det blev allt som allt ca 6500, då kostade arbetet 3000 (en vän till familjen), och tyget 3500 (spetsen var väldigt dyr). Jag sydde upp den hos en pensionerad sömmerska i Helsingborg.

• Nokaro
    Sezzie skrev 2014-05-15 09:11:34 följande:

Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.
    Som sagt jag hade inte bett om kritik!

Nä usch vad trist. Jag förstår hur du känner:( 
    Bry dig inte om andras åsikter, särskilt när du inte bett om några. Låt folk tycka vad dem vill. Det är din klänning som du ska ha på din dag och som du själv känner dig fin i. Det är huvudsaken! 
    Jag är övertygad om att du kommer att vara en jätte vacker brud i den! 
    Kram 
  • Janda

Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.

Jag blev också ledsen, å dina vägnar, när jag läste kommentarerna kring din klänning.

Jag hoppas verkligen att du kan släppa några få individers tyckande och njuta av din vackra klänning och att du får känna dig som den prinsessa som du förtjänar.

Lyssna på människorna i din omgivning som tycker klänningen är vacker, och framför allt lyssna på din egna känsla som du hade innan du läste de där kommentarerna, den känslan är den enda som verkligen räknas.
  • Pernilla S

Strunta i vad som sagts om din klänning här.
    Det är IRL som räknas.
    Och du ÄR jättevacker i din otroligt fina brudklänning! Med eller UTAN platta eller vad det nu kallas.
    Gör det som känns rätt för DIG, det är det enda som betyder någonting i slutändan ändå.
    NJUT av ditt stundande brölop och ta fram den där känslan du fick när du först provade din klänning.  
  • a ring on my finger

Jag håller med Janda. Jag blev också lite ledsen när jag läste kommentarerna även om de säkert inte var tänkta att såra.

Din klänning är fin och sitter jättebra på dig.

Om DU trivs i den så är den rätt för dig och då kommer du stråla på din bröllopsdag!!!
  • Sezzie
    Nokaro skrev 2014-05-15 10:24:54 följande:
    Nä usch vad trist. Jag förstår hur du känner:( 
    Bry dig inte om andras åsikter, särskilt när du inte bett om några. Låt folk tycka vad dem vill. Det är din klänning som du ska ha på din dag och som du själv känner dig fin i. Det är huvudsaken! 
    Jag är övertygad om att du kommer att vara en jätte vacker brud i den! 
    Kram 
    Janda skrev 2014-05-15 12:46:37 följande:
    Jag blev också ledsen, å dina vägnar, när jag läste kommentarerna kring din klänning.

Jag hoppas verkligen att du kan släppa några få individers tyckande och njuta av din vackra klänning och att du får känna dig som den prinsessa som du förtjänar.

Lyssna på människorna i din omgivning som tycker klänningen är vacker, och framför allt lyssna på din egna känsla som du hade innan du läste de där kommentarerna, den känslan är den enda som verkligen räknas.
    Pernilla S skrev 2014-05-15 12:55:51 följande:
    Strunta i vad som sagts om din klänning här.
    Det är IRL som räknas.
    Och du ÄR jättevacker i din otroligt fina brudklänning! Med eller UTAN platta eller vad det nu kallas.
    Gör det som känns rätt för DIG, det är det enda som betyder någonting i slutändan ändå.
    NJUT av ditt stundande brölop och ta fram den där känslan du fick när du först provade din klänning.  
    a ring on my finger skrev 2014-05-15 13:10:31 följande:
    Jag håller med Janda. Jag blev också lite ledsen när jag läste kommentarerna även om de säkert inte var tänkta att såra.

Din klänning är fin och sitter jättebra på dig.

Om DU trivs i den så är den rätt för dig och då kommer du stråla på din bröllopsdag!!!
    Tack så mycket för era fina ord!

• Blivande frugann

Var ju tvungen att titta på din klänning efter din kommentar utan att veta vad kommentarerna om din klänning. Jag tänkte spontat - Vågat! (på ett positivt sätt. Själv skulle jag inte våga, för att mina valkar skulle synas. hi hi ...och sen tänkte jag coolt!
    All heder till dig! Kör på det du gillar!! 
  • Sezzie
    Blivande frugann skrev 2014-05-15 16:19:33 följande:
    Var ju tvungen att titta på din klänning efter din kommentar utan att veta vad kommentarerna om din klänning. Jag tänkte spontat - Vågat! (på ett positivt sätt. Själv skulle jag inte våga, för att mina valkar skulle synas. hi hi ...och sen tänkte jag coolt!
    All heder till dig! Kör på det du gillar!! 
    Tack så mycket! :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D