• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Mars


    Den här handbroderade italienska klänningen skall jag bära om 10 veckor..
  • Silme
    daniiel skrev 2012-09-28 17:13:21 följande:
    Helt otroligt vacker klänning och brud och brudpar! :) Jag gillade verkligen ryggen på klänningen, så enkel, men ändå så speciell :)
    Koloratur skrev 2012-09-28 18:13:55 följande:
    Silme: ÜBERTJUSIG!!! 
    Tack så mycket båda två! Solig
    Hanno39 skrev 2012-09-28 19:03:09 följande:
    Jättefin kläningen!!!! Vart kommer den ifrån? kanske står längre in i tråden men jag orkar inte leta ;  P
    Tack så mycket! Den är köpt hos Matildas Fest i Sundbyberg, uppsydd efter bilder på en klänning från Vintage Wedding Dress Company i London. Sååå nöjd!! Solig
  • Lady Antebellum

    Ville bara säga som många andra tidigare sagt: jag älskar den här tråden. Blir varm ihjärtat av att se alla som strålar i sina klänningar.Stor som liten gammal som ung..... riktiga klänningar på riktiga kvinnor- ni vet vad jag menar eller hur?!

  • Tokig
    Lady Antebellum skrev 2012-10-01 10:05:48 följande:
    Ville bara säga som många andra tidigare sagt: jag älskar den här tråden. Blir varm ihjärtat av att se alla som strålar i sina klänningar.Stor som liten gammal som ung..... riktiga klänningar på riktiga kvinnor- ni vet vad jag menar eller hur?!
    Kan inte annat än att hålla med... längtar till nästa vecka då jag kan bidra med "min" bild.
  • Chicita
    Lady Antebellum skrev 2012-10-01 10:05:48 följande:
    Ville bara säga som många andra tidigare sagt: jag älskar den här tråden. Blir varm ihjärtat av att se alla som strålar i sina klänningar.Stor som liten gammal som ung..... riktiga klänningar på riktiga kvinnor- ni vet vad jag menar eller hur?!
    Precis Glad
  • daniiel
    jagheterellen skrev 2012-09-28 23:25:01 följande:
    Några halvbra bilder i väntan på dem från fotografen :)

     


    Klänningen, och du, ser väldigt fin ut :) Visa gärna fler bilder sedan, när ni fått bilder från fotografen :)
  • Anny
    BodyMindSoul skrev 2012-09-30 18:02:00 följande:
    Anny.... Var har du hittat dina skor? Superfint matchat!
    de har jag designat på milkandhoneyshoes.com De blev verkligen superfina. Riktigt fin kvalité
  • BodyMindSoul

    Anny... Häftigt, såg att det var lev.tid, det var ju synd. Skulle du rekommendera dem annars?

  • Anny
    BodyMindSoul skrev 2012-10-01 18:25:45 följande:
    Anny... Häftigt, såg att det var lev.tid, det var ju synd. Skulle du rekommendera dem annars?
    Absolut! De är riktigt trevliga att ha att göra med. (jag chattade med ena ägaren) och skorna handgörs tydligen. Materialen är grymma och finishingen superfint. Visst leveranstiden är ju in te kort. 2 månader tog det tror jag. Men de är riktigt sköna...så sköna nu "för höga" klackskor kan vara Jag är inte riktigt van längre. *fniss*
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D