• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • ewamarie

Här är bild på min, och även tjejernas, klänningar! Åååå vad jag längtar tillbaka

• ewamarie
    OBEY skrev 2012-09-24 00:39:14 följande:
    Jag hade två klänningar =)

Vilka fina klänningar!! Och vilken cool bukett. Vad är det i den??
  • majflicka

Daniiel: Tack så mkt!:) OBEY: Ohh mkt fina, helt i min smak:) Först gillade jag den rosa mest men sen den med blå underkjol... Kan inte bestämma mig vilken som var favoriten;) Vilken gillade du själv bäst att bära? Vilken gav bäst känsla så att säga?:)

• zoooda

underbar blå  klänning.. typ som min.. men har vit underkjol.. velar om ja ska beställa en i aprikost hmm.. var har du köpt/hur har du gjort buketten? love it!
  • Heobea

Så fina bilder alla tre. Älskar verkligen den andra bilden, du ser så himla lycklig ut. Har letat efter precis en sån klänning som den första med blått band. Var har du hittat den???
  • OBEY
    Pörcy skrev 2012-09-24 07:19:20 följande:
    Den här klänningen gillade jag!! Jättefin!!
    aww, tack så hemskt mycket (=
  • OBEY
    ewamarie skrev 2012-09-24 09:13:33 följande:
    Vilka fina klänningar!! Och vilken cool bukett. Vad är det i den??
    åh, tack!!! Det är en form av den nya varianten "brooch bouquet" Men den är gjord i papper!! Bara en enstaka brosh, lite trä-alfapet och mycket kärlek! =) Jag tror jag är först ut i Sverige med varianten:D
  • Kramarina

Äntligen fick jag lägga upp en bild :) Gifte mig i lördags och vill göra om det igen! Var så roligt! :)
  • Chicita

Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg. 
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt. 

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D