• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • daniiel

    Och jag fortsätter att påminna om Chicitas välformulerade inlägg:

    "Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt."

    Tack :)


  • bridetobe2013


    Lägger in ett kort på min klänning också. Kan inte minnas om jag gjort det tidigare.......
    1/6 2012
  • bridetobe2013

    Tyvärr hade jag ingen som rättade till klänningen innan så jag sluppit visa skorna,,,,, men men...


     


    1/6 2012
  • iech

    Jag ÄLSKAR den här tråden!! Den har gett och ger mig så mycket insperation och tankar inför bröllopet. Längtar till den dagen jag bestämt mig och kan vara med här :D

  • Svitchan
    daniiel skrev 2012-09-28 19:20:32 följande:
    Och jag fortsätter att påminna om Chicitas välformulerade inlägg:

    "Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt."

    Tack :)
    Själv så håller jag inte med, tycker det är mycket bättre att ha med bilderna när man citerar inlägg - annars vet man ju inte vilken klänning det är någon har kommenterat om. Istället så blir man tvungen och klicka fram och tillbaka på olika sidor i tråden =)
  • daniiel
    Svitchan skrev 2012-09-28 21:26:53 följande:
    Själv så håller jag inte med, tycker det är mycket bättre att ha med bilderna när man citerar inlägg - annars vet man ju inte vilken klänning det är någon har kommenterat om. Istället så blir man tvungen och klicka fram och tillbaka på olika sidor i tråden =)
    Vill man ha med bilden så kan man förminska den, för det är otroligt jobbigt att blädda igenom flera sidor med massa stora bilder på samma brud/brudpar/klänning.

    Och kommentarerna i den här tråden riktar sig ju främst till den som lagt in bilden/bilderna och jag hoppas och tror att den personen har full koll på hur bilderna ser ut ;P
  • Svitchan
    daniiel skrev 2012-09-28 22:58:25 följande:
    Vill man ha med bilden så kan man förminska den, för det är otroligt jobbigt att blädda igenom flera sidor med massa stora bilder på samma brud/brudpar/klänning.

    Och kommentarerna i den här tråden riktar sig ju främst till den som lagt in bilden/bilderna och jag hoppas och tror att den personen har full koll på hur bilderna ser ut ;P
    hmm. mjoo. alla tycker väl olika.
    Förstår bara inte hur kan det bli 'rörigt' med en större bild men inte med en liten. Samma information.
    Sen så tror jag inte heller att alla som läser denna tråd sitter och kollar på sin egen klänning; dom vill ju se andra klänningar och veta vart dom har hittat dom - om någon redan har frågat så väntar man ju på svaret. 
  • daniiel
    Svitchan skrev 2012-09-28 23:18:16 följande:
    hmm. mjoo. alla tycker väl olika.
    Förstår bara inte hur kan det bli 'rörigt' med en större bild men inte med en liten. Samma information.
    Sen så tror jag inte heller att alla som läser denna tråd sitter och kollar på sin egen klänning; dom vill ju se andra klänningar och veta vart dom har hittat dom - om någon redan har frågat så väntar man ju på svaret. 
    Det är helt okej att tycka olika, men vi är ganska många som tycker som jag. Och som trådstartare är det min önskan att dom som vill och kan gärna förminskar eller plockar bort bilderna när dom citerar inlägg :) Då tycker jag, och många med mig, att tråden blir mer lättläst och överskådlig.
  • jagheterellen

    Några halvbra bilder i väntan på dem från fotografen :)



Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D