• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • OBEY
    majflicka skrev 2012-09-24 13:35:43 följande:
    Daniiel: Tack så mkt!:) OBEY: Ohh mkt fina, helt i min smak:) Först gillade jag den rosa mest men sen den med blå underkjol... Kan inte bestämma mig vilken som var favoriten;) Vilken gillade du själv bäst att bära? Vilken gav bäst känsla så att säga?:)
    hihi, vad roligt:) ja, alltså jag behövde verkligen båda för att det skulle kännas helt som jag. Men jag hade endast den rosa på vår andra porträtttagning. Jag måste nog säga att jag gillar den vit/turkosa snäppet mer än den rosa. För jag och min kära mor fick lägga ner så mycket tid och kärlek på att den skulle bli perfekt, medans den rosa kom hem i brevlådan och var från början som gjord för mig. (Det är en äkta vintage klänning från USA som är helt bedårande IRL). Den rosa är en riktig princessklänning och den vit/turkosa är mer cupcake/ amerkianskt 50-tal och på något sätt lite skateboardkänsla. Det gick helt enkelt inte med bara den ena. hehe. (=
  • OBEY
    zoooda skrev 2012-09-24 16:37:23 följande:
    underbar blå  klänning.. typ som min.. men har vit underkjol.. velar om ja ska beställa en i aprikost hmm.. var har du köpt/hur har du gjort buketten? love it!
    tack snälla!! (= Jag tycker det är jättefint med vit underkjol också! Men det är väldigt kul med detaljer så vill man ha en extra färgklick så är det ju väldigt trevligt med färgad underkjol! (= 
    Jag beställde den från USA, men den är ju nästan helt gjord i papper, så är man händig och pysslig lär man ju ganska enkelt kunna knåpa ihop en ;) 
  • OBEY
    Heobea skrev 2012-09-24 20:40:39 följande:
    Så fina bilder alla tre. Älskar verkligen den andra bilden, du ser så himla lycklig ut. Har letat efter precis en sån klänning som den första med blått band. Var har du hittat den???
    aww, det var/är jag! :D Jag köpte en klänning (KIK Sthlm) sen beställde jag den turkosa underkjolen från England och sen var jag och min kära mamma och köpte helt ljuvligt turkost tyg och sydde bandet och rosetten själva. Det rekommenderar jag. Går inte å hitta så fina köpeband, letade som en galning innan men är så glad att vi sydde själva. Mycket jobb, men lätt värt det!
  • zoooda
    OBEY skrev 2012-09-24 21:45:19 följande:
    tack snälla!! (= Jag tycker det är jättefint med vit underkjol också! Men det är väldigt kul med detaljer så vill man ha en extra färgklick så är det ju väldigt trevligt med färgad underkjol! (= 
    Jag beställde den från USA, men den är ju nästan helt gjord i papper, så är man händig och pysslig lär man ju ganska enkelt kunna knåpa ihop en ;) 
    har de nån hemsida för de blommorna?
  • OBEY
    För fler bilder och inspiration: obey.blogg.se under kategorin Wedding<3, vi hade ett Super Mario & Princess Peach bröllop (därav den rosa klänningen;), med en touch av amerikanst 50-tal och skateboards
    Av erfarenhet har jag nämnligen märkt att det är svårt att hitta otraditionell bröllopsinspiration i sverige....


  • Thea
    daniiel skrev 2012-03-20 11:39:05 följande:
    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.


    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.
    Din klänning var ju ljuvlig!! och du med förstås ;) 

    ååh vart köpte du den?! 
  • BlomAnna
    Kramarina skrev 2012-09-24 21:35:26 följande:

     


     


    Äntligen fick jag lägga upp en bild :) Gifte mig i lördags och vill göra om det igen! Var så roligt! :)

     


    Roligt att se någon mer som har orange i bukett och i brudgummens kläder.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D