• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • hjgs
    daniiel skrev 2012-05-26 10:48:38 följande:
    hjgs - Vilka fina boleros :) Den vinröda du beställt, är likadan som de två svarta jag beställde till mina tärnor. De är superfina :) När det gäller underkjol, så kan det vara bra att veta hur underkjolen du har nu ser ut?

    så bra att dom är fina


     


    jag har en underkjol med släp två ringar och tyll men jag har tagit bort den stora ringen och satt den lilla där den sora va har även sytt dit två extra lager tyll i mitten och ska i kväll sy på en massa tyll i nederkanten också.


    är 177 cm lång vet inte om det gör att kjolen blir för kort =/

  • hjgs
    thessan skrev 2012-05-26 10:37:35 följande:
    Hjgs, jag hittade min underkjol på tradera. En liknade som jag köpte av " BeslagochBrudklänningar" borde passa dig bra. Den har en stålring längst ner men har tyll över. Fyndade hem den för 300:- Jag är så nöjd med den!!! Annars så tycker jag att din klänning är jättefin och den röda boleron kommer nogpassa perfekt. Lycka till.
    tack för tipset ska kolla in där =)
  • Sara 120707
    Chicita skrev 2012-05-26 12:02:35 följande:
    Fint med boleron.
    Det blev lång ärm till slut i alla fall? Glad

    Tack!


    Ja jag velade fram o tillbaka men bestämmde sen att ja ju faktiskt gillar långa ärmar, men ja ska ta av dem några centimeter och avsluta med samma spets som i halslinningen. Tror det blir snyggare och mer enhetligt

  • Chicita
    Sara 120707 skrev 2012-05-26 13:36:44 följande:

    Tack!


    Ja jag velade fram o tillbaka men bestämmde sen att ja ju faktiskt gillar långa ärmar, men ja ska ta av dem några centimeter och avsluta med samma spets som i halslinningen. Tror det blir snyggare och mer enhetligt


    Ja jag tror inte att du ångrar dig...
    Och det är ju som sagt lättare att kapa av än att sätta dit om du skulle ångra dig Flört
    Oslomyran skrev 2012-05-26 13:53:45 följande:
    Min klänning jag ska ha på kvällen. Köpt på aliexpress.com ca. 220,-
    Snörning i ryggen.
    Hmm... är det inte precis den här klänningen som en tjej letar så desperat efter i en annan tråd?
  • LillaC

    Jag har lagt upp min klänning här tidigare men slänger in en från den stora dagen också (19:e maj).



    Och alla ni andra, fortsätt lägga in bilder på era klänningar, det är så roligt att se oavsett om man letar inspiration till sin egen klänning eller redan är gift och bara vill titta på fina klänningar på "riktiga" människor. Riktigt bra trådinitiativ Daniiel!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D