• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • hjgs
    Oslomyran skrev 2012-05-26 14:11:43 följande:

Oj, de vet jeg inte..vilken tråd i såfall?

är det inte i tråden vi som gifter oss i en icke traditionell klänning eller nått sånt?
  • hjgs
    millemill skrev 2012-05-26 16:08:19 följande:

Nu kan jag oxå visa min klänning! :)

jättefin klänning sitter jättebra
  • Chicita
    hjgs skrev 2012-05-26 17:16:39 följande:
    är det inte i tråden vi som gifter oss i en icke traditionell klänning eller nått sånt?
    Möjligt att hon letar där med, men jag länkade till tråden jag syftade på i ett inlägg längre upp Glad
  • daniiel
    hjgs skrev 2012-05-26 13:35:11 följande:

så bra att dom är fina

jag har en underkjol med släp två ringar och tyll men jag har tagit bort den stora ringen och satt den lilla där den sora va har även sytt dit två extra lager tyll i mitten och ska i kväll sy på en massa tyll i nederkanten också.

är 177 cm lång vet inte om det gör att kjolen blir för kort =/

Det kan nog faktiskt vara så att den är anpassad efter någon som är kortare. Jag tycker att kjolen har riktigt fin form, så om det hjälper att sy dit lite tyll nertill, så tycker jag du ska använda den underkjolen :)
  • mjeanettek
    millemill skrev 2012-05-26 16:08:19 följande:

Nu kan jag oxå visa min klänning! :)

Jättevacker! Du passat väldigt bra i den modellen! :)
  • Pernillaaa

Går bandet att ta bort? :)

Hur lång tid tog det innan du fick den?

Oslomyran skrev 2012-05-26 13:53:45 följande:

Min klänning jag ska ha på kvällen. Köpt på aliexpress.com ca. 220,-
    Snörning i ryggen.
  • Oslomyran

Hej
    Jag beställde den 7/5 och fick den igår. Väldigt snabbt måste jag säga. bandet sitter sytt på, men det är nog bara att säga till att man vill ha utan band så får man de.

vad gäller den tjejen som letade efter en sånn här så har jag lagt upp bild och info till henne i den tråden som tidigare är nämnd. Hoppas de hjälper henne att hitta det hon söker

• Pernillaaa

OJ! Då gick det fort med tanke på att det stod att det kunde ta upp till 30dagar om inte mer :).

Beställde också en sådan för att ha under kvällen :)

Oslomyran skrev 2012-05-26 20:16:50 följande:
    Hej
    Jag beställde den 7/5 och fick den igår. Väldigt snabbt måste jag säga. bandet sitter sytt på, men det är nog bara att säga till att man vill ha utan band så får man de.

vad gäller den tjejen som letade efter en sånn här så har jag lagt upp bild och info till henne i den tråden som tidigare är nämnd. Hoppas de hjälper henne att hitta det hon söker
  • hjgs
    Chicita skrev 2012-05-26 18:18:55 följande:
    Möjligt att hon letar där med, men jag länkade till tråden jag syftade på i ett inlägg längre upp Glad
    ups missade det =/
  • millemill
    hjgs skrev 2012-05-26 17:20:19 följande:
    jättefin klänning sitter jättebra
    Tack! Jag har ursprungligen köpt en Lilly, men vill inte ha släp, så jag hittade den här och är bara såå nöjd med den här!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D