• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • teddy

    ajdå bilden hängde inte med... såna här servettringar... ;)



     
  • teddy

    Förresten, ni som inte ska ha något över axlarna i kyrkan, e ni inte rädda att fryyyyysa?!

  • Fremm

    Tack, va roligt att du tycker det.


     


    Dina servettringar va ju superfina!! Det blir kanon tror jag!


    teddy skrev 2012-09-26 14:40:58 följande:
    ajdå bilden hängde inte med... såna här servettringar... ;)


  • Fremm
    teddy skrev 2012-09-26 14:42:01 följande:
    Förresten, ni som inte ska ha något över axlarna i kyrkan, e ni inte rädda att fryyyyysa?!
    Visst brukar det ju vara lite svalare i en kyrka speciellt vintertid men jag räknar med att jag kommer hålla mig varm pga adrenalinet, nervositeten och spänningen :)
  • Jenny121212

    Min klänning kom just:) tyvärr måste jag ha hjälp att prova den, men hoppas jag får det ikväll:) spännande

  • hallonfrossa



    Här är bilderna på våra vinetiketter som vi beställt frå www.vistaprint.se, har beställt alla våra saker därifrån, inbjudningskort, festprogram, placeringskort, så att allt blir i samma stil :)

     
  • hallonfrossa
    Fremm skrev 2012-09-26 11:01:09 följande:
    hallonfrossa, Tack ska du ha!! :) Jo jag tycker nog själv att det blev bäst med servetten till höger men kan ju kolla om jag hittar något annat alternativ på nätet... som man kan göra med servettringar.

    Min m2b vill bara ha en ring så vi graverar väl in vigseldatumet i hans förlovningsring, däremot skulle jag vilja ha något annat än namnet i min vigselring... några fina personliga ord men vet inte hur mkt det får plats, får fundera lite med mannen hemma.

    Spännande med etiketter på vinet, var har du beställt det? Klistrar man dem över den vanliga etiketten då? Har ni beställt drycken på nätet från Tyskland eller hur har ni gjort! :)

    Va kul att du har så mkt på gång och att det mesta pysslet börjar bli klart, jag pysslar och pysslar men kommer hela tiden på nya pyssel som jag vill göra så jag blir nog aldrig klar :-/. Visa gärna bilder om du orkar och hinner på ditt pyssel och etiketterna ex. :)

    Usch sjuk låter inget vidare men det är ju de tiderna nu, önskar dig krya på dig och hoppas du är på benen snart igen!
    Det blrv ju jätte fint med den nya vikningen på servetten!!

    Ville med haft något fint skrivet i min ring men den var för tunn så det gick inte men i våra förlovningsringar står det skrivet våra namn och datum.

    Dessa etiketter är som klistermärken så de klistras direkt på flaskan, hade en kompis som skulle åka till tyskland så beställde därifrån, fick vinet i present av svärmor :D

    Tack så jätte mycket, hoppas jag med, aldrig kul att vara sjuk! :(
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????