december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Minuz, hur har det gått med allt? Är klänningen de du hoppades på? Och lokalen?
Fremm - här är några fler vikningar
Minuz, roligt att du gillade buketterna, tycker att de är jättefina jag med! :)
Tack för inspiraitonsbilderna, *ler* när jag googlade lite innan idag så hittade jag just den vikningen längst ner till höger och tyckte den va så fin så när jag va hemma på lunchen testade jag lite snabbt, jag tyckte det blev jättefint, vad tycker ni? :)
Superfint fremm
Va visst lite för snabb på knappen innan... men något av dessa två champagneglas funderar vi på att köpa till brudskålen och kommande bröllopsdagar och andra viktiga dagar... men vet dock inte vilka som är finast...
Den övre bilden har funnits längre den har en ring på foten som det står Amor Vincit Omnia (Kärleken övervinner allt) Gillar formen skarpt på den övre..
Det nedre glaset är det senaste, det har ett "crazy heart" på foten istället - både designade av Efva Attling för Orrefors... vilket tycker ni är snyggast?
Hallonfrossa, blev så nyfikn på vinflaskeetiketterna du nämnde! Va e de för några o var har ni beställt dom från?
Fremm, tycker den sista servetten va jättesnygg! O servettringarna också! :)
Angående servettringar har vi ändrat oss lite sen sist o nu kommer vi göra såna här servettringar! :)