• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • Juli2013

    Jättefin ring!
    Åhh jag har inte börjat titta ännu... Ytterligare en sak av många som måste göras! :) men jag vill nog också ha en enstensring i vitguld.
    Det verkar som om många hittat bra priser på nätet, man kanske skulle satsa på det istället för butik? Jag tänker mest att det blir krångligt om det inte passar, om man vill justera längre fram osv.. Men det kanske inte behöver avraspa krångligt :)

  • CoG

    be att dom skickar ringmått så att ni får testa i lugn o ro hemma innan ni beställer ringar


    Juli2013 skrev 2013-04-24 13:01:46 följande:
    Jättefin ring!
    Åhh jag har inte börjat titta ännu... Ytterligare en sak av många som måste göras! :) men jag vill nog också ha en enstensring i vitguld.
    Det verkar som om många hittat bra priser på nätet, man kanske skulle satsa på det istället för butik? Jag tänker mest att det blir krångligt om det inte passar, om man vill justera längre fram osv.. Men det kanske inte behöver avraspa krångligt :)
  • ThereseV

    Fast det kan bli fel även om man får ringmått att testa. Vi köpte hos guldsmed och fick hjälp att testa där. Vi testade flera gånger och flera olika modeller, ändå blev min sambos ring för liten hehe. Nu fixade dom det utan kostnad och enda skillnaden mot för om vi hade beställt från internet är ju att vi hade fått stå för den kostnaden själva, men det kändes skönt att inte behöva leta upp något ställe som kunde fixa det i efterhand.
    Ett tips om man ska beställa från internet är ju att inte välja en ring som är krånglig att ändra storlek på (tex en med stear runt hela) 

  • 67d

    Jag beställer utan gravyr, och då har man bytesrätt om det nu skulle bli fel storlek. Har haft samma storlek på alla jag testat i butik så borde blinbra:D

  • Eddans
    67d skrev 2013-04-24 11:05:49 följande:
    Ringde precis och beställde min ring, den kommer om ca 3 veckor! indonordic2.addcms2.se/eShop/guld/ringar/soli...
    Haha vi verkar verkligen ha lika smak för den där har jag tittat på massor ;) Valet föll på den jag beställde just för att jag provat den i verkligenheten och vet att jag älskar den..men men den var ju lite dyrare.

    Vi beställde också utan gravyr, så är ju öppet köp om jag nu ångrar mig :) 
  • CoG

    OWAO!!!!


    Pagnie skrev 2013-04-23 22:39:30 följande:
    Haha japp jag älskar blått. det märks inte va? ;)


     


     





     


  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-24 18:25:50 följande:
    OWAO!!!!
    Haha jag tror jag väljer att ta det där som en komplimang ;)
  • CoG

    :)

    Den gör sig bättre på sig än på modellen på bilden du visat tidigare.
    Det var svårt att se då hur det skulle kunna bli bra,
    men himmel!
    SKITSNYGG!


    Pagnie skrev 2013-04-24 18:42:05 följande:
    Haha jag tror jag väljer att ta det där som en komplimang ;)
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!