• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • CoG

    typ en sån som rödluvan bar över armen då hon gick omkring i skogen, fast vit?


    Pagnie skrev 2013-04-07 14:04:01 följande:
    nje hittar verkligen ingen bra bild faktiskt. men en rund korg. ganska låg kant typ 10 cm eller något sådant lite oval kan korgen vara och sen ett väldigt långt handtag som går tvärs över korgen. alltså bara ett handtag och inte två.
  • Pagnie

    haha ja något i den stilen. vilken liknelse ;)

    tror jag ska ha sådana att ha vigselprogrammen i och såpbubblorna samt riset. sen toalettkorgarna blir nog fyrkantiga korgar istället för där hittade jag faktiskt några bra. :D mycket som ska i dom där korgarna

  • CoG
    Pagnie skrev 2013-04-07 14:16:20 följande:
    haha ja något i den stilen. vilken liknelse ;)

    tror jag ska ha sådana att ha vigselprogrammen i och såpbubblorna samt riset. sen toalettkorgarna blir nog fyrkantiga korgar istället för där hittade jag faktiskt några bra. :D mycket som ska i dom där korgarna
    Hur mycket används av det som stoppas ner i korgarna?

    Jag hade gärna velat ha fat med ljus och sånt inne på toaletterna som dekoraion, men det funkar ine då det kommer att vara barn med så kanske ett ljus på handfatet som mest...
  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-07 14:15:57 följande:
    åt det här hållet fast lägre?


    inte riktigt. jag vill ha flätat med tunna grejer så det inte är så där tjockt utan mer såhär om jag måste välja. men denna är ju för höga kanter och två handtag men hoppas du förstår.

  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-07 14:19:12 följande:
    Hur mycket används av det som stoppas ner i korgarna?

    Jag hade gärna velat ha fat med ljus och sånt inne på toaletterna som dekoraion, men det funkar ine då det kommer att vara barn med så kanske ett ljus på handfatet som mest...
    mycket skulle jag gissa. vi ska ju stoppa ner sådana här bra ha saker. plåster, huvudvärkstabletter. hårspray, tamponger osv osv du vet sånt som alla tjejer behöver.
  • CoG

    Okej

    Kanske lite mintpastiller och tandpetare också?
    Något för att fräscha till i munnen efter all mat?


    Pagnie skrev 2013-04-07 14:29:58 följande:
    mycket skulle jag gissa. vi ska ju stoppa ner sådana här bra ha saker. plåster, huvudvärkstabletter. hårspray, tamponger osv osv du vet sånt som alla tjejer behöver.
  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-07 14:44:22 följande:
    Okej

    Kanske lite mintpastiller och tandpetare också?
    Något för att fräscha till i munnen efter all mat?
    det var smart. tandpetare tror jag att vi hade skrivit på listan. ;) men minpastiler var smart i alla fall. finns ju hur mycket som helst som man kan behöva. ;)
  • CoG

    En del saker kanske inte används alls, medan andra desto mer.

    Du skev plåster, räknar du in skavsårsplåster då?
    Säkert en del av tjejerna som är lite ömma av sina fina skor, men det kan även gälla herrarna.

    Ska du skriva en lista på vad som finns i korgen, eller kommer allt att kunna ligga synligt så att man slipper leta efter ngt som behövs?

    Bomullsrondeller eller kanske såna där rengöringsservetter för makeup?
    Någon kanske behöver fixa sminket av ngn anledning för att det blivit knas.


    Pagnie skrev 2013-04-07 15:19:26 följande:
    det var smart. tandpetare tror jag att vi hade skrivit på listan. ;) men minpastiler var smart i alla fall. finns ju hur mycket som helst som man kan behöva. ;)
  • Pagnie

    ja men precis. allt kommer ligga i dom där korgarna. kommer inte skriva något utan dom får leta det dom behöver.

    huvudvärkstabletter
    skavsårsplåster och vanliga
    hårspray
    tandtråd
    tandpetare
    tamponger
    bindor
    hårnålar
    hårsnoddar
    nål och tråd
    halstabletter

    ja det var lite. nu hittade jag inte listan men mycket mer kommer det vara :D

    Har du mer bra förslag får du gärna komma med dom.

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!