• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • hellgren
    Vilse skrev 2012-05-04 11:29:54 följande:
    Vill du visa bild? :)
    Hur lång tid tog det dig att få hem den?
    :)
    Jag har tyvärr ingen som kan ta bild på mig just nu! Det tog ungefär 2½ vecka innan jag fick hem den. Nåt som jag inte visste var att det är resår i ryggen, samt dragkedja i sidan. Men annars ser den ut som den gör på bilden :)
  • Vilse
    hellgren skrev 2012-05-04 13:40:45 följande:
    Jag har tyvärr ingen som kan ta bild på mig just nu! Det tog ungefär 2½ vecka innan jag fick hem den. Nåt som jag inte visste var att det är resår i ryggen, samt dragkedja i sidan. Men annars ser den ut som den gör på bilden :)
    Jo, men det ser man på några bilder :)
    Hur var de i storlekarna? Valde du samma storlek som du har annars?
  • hellgren

    Gör man det? haha det måste jag ha missat ;)


    Jag upplever den som ganska rymlig, kanske är det p g a resåren. Jag tog i alla fall en stl mindre då jag är på väg nedåt i vikt och den passar nästan..


    Vilse skrev 2012-05-04 13:44:04 följande:
    Jo, men det ser man på några bilder :)
    Hur var de i storlekarna? Valde du samma storlek som du har annars?
  • grynet103

    Vart alldeles kär i klänningarna från Angel-Fashion men hur söker jag på en specifik säljare????

  • moonias
    repsara skrev 2012-05-04 06:51:52 följande:

    Den lila har jag nyss fått hem från samma säljare som moonias!
    Superfin kvalité med inbygd vaddering vid bysten.
    Betalade ca 150 kr - bra pris =)
    Hur lång är den ca? Knälång? Över/under knät? Funderade på att beställa även denna, i lila :) men vad lite osäker på hur lång den skulle bli...
  • moonias
    Mrs S 2012 skrev 2012-05-03 21:40:46 följande:
    Jättefin! Helt i min smak :)
    Pris?
    Jag betalade 30$ för den, varav frakt 10$.
  • Tekla2

    Till slut hittar man vad man inte visste att man letade efter.. :) 



    Fynd för 115 kr med frakt..


     
  • JuliBrud89

    Hej alla fina!

    Då har æven jag fyndat (tror jag iaf ;)) på eBay. Det blev en klænning som jag ser flera hær inne bestællt till sina brudtærnor :) Då måste den ju va bra! ;)

    Fast min ær i blå/turkos.




    Får hoppas det blir succè :)

    Jag gjorde också något mycket smart (enligt mig) :P att køpa en extra klænning i en annan storlek, ifall någons klænning inte passar :) (Så får jag också en superfin klænning) ;D

    4 klænningar från yhan1188 før 107.95 $.

    Ni som fått klænningen, vad tyckte ni om den??!! Var den kort? Berætta allt ;)

Svar på tråden EBAY tråden!