• Naive

    September 2012

    Hej alla glada!  

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

    Bara ett endaste litet år kvar!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

    Bara ett endaste litet år kvar!

  • Svar på tråden September 2012
  • Mary12

    Hej!
    Nu äntligen blev jag medlem. Ska också gifta mig i september så ja hakar på här :).

  • Cosy
    Fjärilen skrev 2012-01-27 08:31:41 följande:
    Här är våra Save the date kort:


    awsome!!

    de är hur bra som helst
    We did it on DreamHack. Geeky love
  • Pörcy

    Fjärilen: Gud va läckert med flygbiljetter!!! Riktigt häftiga kort!


     


    Min klänning kom igår så jag sprang och provade den på lunchen.. Mycket bättre i färg än jag trodde!! Satt superbra men kanske behöver trixas lite. Ska åka dit på onsdag med mamma och prova med lite bättre föutsättningar (andar underkläder, och skor) och mer tid!

  • Fjärilen
    Cosy skrev 2012-01-27 09:01:34 följande:
    awsome!!

    de är hur bra som helst
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Pörcy skrev 2012-01-27 10:15:28 följande:

    Fjärilen: Gud va läckert med flygbiljetter!!! Riktigt häftiga kort!


     


    Min klänning kom igår så jag sprang och provade den på lunchen.. Mycket bättre i färg än jag trodde!! Satt superbra men kanske behöver trixas lite. Ska åka dit på onsdag med mamma och prova med lite bättre föutsättningar (andar underkläder, och skor) och mer tid!


    Tack va snälla ni är :)

    Va roligt att klänningen satt så bra
  • Sarus
    Fjärilen skrev 2012-01-27 08:31:41 följande:
    Här är våra Save the date kort:

     


    Jättefina! Vilket jobb! Nu kommer där vara många glada där ute!
  • Sarus

    Vi har köpt min vigselring. Längtar super mycket till september nu så jag får ha den på mig!!!



    Så här ser den ut och passar perfekt med min förlovningsring!
  • Frida82

    Tack för alla fina ideér å tips på denna sida! Skulle oxå behöva hjälp med priser och vad som är normalt. Vad ligger en vigselring på ungefär.. Vad kostade din Sarus?? jag ska ha en liknande fast som är mer platt!


    Frisyr och smink för 3000 kr tycker jag lät dyrt..min frisör tar 1500 kr plus 500 för smink om man vill.


    Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
    Cosy: 1/9 Skövde
    Ungbrud: 1/9 Stockholm
    Sarus: 1/9 Torsås
    Fjärilen:8/9 Toscana
    Naive: 14/9 Zürich
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm
    Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
    DestinyD: 29/9 Stockholm
    YouandMe: 29/9 Norrköping
    Mela01: 29/9 Upplands Väsby


    Frida82: 29/9 Karlstad


     

  • pulmonate
    Frida82 skrev 2012-01-30 17:01:12 följande:

    Frisyr och smink för 3000 kr tycker jag lät dyrt..min frisör tar 1500 kr plus 500 för smink om man vill.


    Jag har frågat en frisör nu om priser. Jag sa att vi var 4 tjejer (jag och tärnorna) som ska på FEST (obs, ej bröllop) och då svarade de att deras uppsättningar kostar mellan 30-50 euro. Smink har jag fortfarande hittat något rimligt. De priserna som wedding planner tog fram var helt tokigt dyra. 

    3000kr tycker också jag låter dyrt, men det är ganska dyrt har jag märkt.
     
  • pulmonate
    Sarus skrev 2012-01-30 14:00:44 följande:
    Vi har köpt min vigselring. Längtar super mycket till september nu så jag får ha den på mig!!!


    Så här ser den ut och passar perfekt med min förlovningsring!
    Jätte snygg ring! Kan jag fråga vad du har för förlovningsring, för min förlovningsring är nämnligen ganska lik denna! Så man kunde kanske köra tvärt om. 
    Förmogligen köper jag bara en slät vitdguldsring som vigselring. 
Svar på tråden September 2012