• Erika82

    Skelleftebrudar 2012

    Finns det fler tjejer och killar som tänkt gifta sig under 2012?


    Vi planerar att gifta oss i maj i Skellefteå och skulle gärna ha fler att prata cích dela idéer med!

  • Svar på tråden Skelleftebrudar 2012
  • daniiel

    Det lät jättemysigt :) Ja, men precis. Ni ska väl inte gifta er förrän till hösten, eller hur var det? Vi bytte lokal bara ett par veckor innan vi skickade ut inbjudan. Vi hade bokat Odd fellow först, men ångrade oss till Aurum (dumt beslut såhär i efterhand). När maken ringde och avbokade Odd fellow, så hade gubben han pratade med bara sagt "Nämen.. oj.. ja, jag ska inte fråga" haha Han antog väl att bröllopet var inställt :P


  • Bmw

    Jo till hösten nästa år. Vi hade sagt inom ett år eller år därpå och efter som vi förlovade oss den 1:a januari så är 2013 inom ramen :) Det känns dock bra att ha tid på sig att planera och hinna spara ihop till budgeten! Haha ja det är inte alltid lätt att veta. Har läst någonstans att Aurum inte är något ställe att rekommendera. Det kanske var ni som hade skrivit det?

  • repsara
    Josi75 skrev 2012-05-01 22:47:33 följande:
    Hej! Joinar här, vi ska gifta oss i juli i stadskyrkan. Kul med fler skellefteåbrudar
    Vad roligt!
    Var ska ni ha er mottagning?
  • Josi75

    Bröllopsfesten blir på Nordanågården. Känns riktigt bra. Var dit förra veckan & gick igenom programmet för kvällen

  • Jolaa

    Halloj!

    Vart ska ni beställa tårtan?
    Har ni fått nå pris?
    Vad ska ni ha för smaker?

    Vi ska beställa enkla vita tårtor som vi själv ska dekorera men jag vet inte vad vi ska ha för smaker....

  • repsara
    Jolaa skrev 2012-05-03 13:35:06 följande:
    Halloj!

    Vart ska ni beställa tårtan?
    Har ni fått nå pris?
    Vad ska ni ha för smaker?

    Vi ska beställa enkla vita tårtor som vi själv ska dekorera men jag vet inte vad vi ska ha för smaker....
    Har inget svar, men undrar precis samma sak!
    =)

    Vi ska också ha helt vita tårtor och dekora själva, men vart hittar man billiga sådana?
  • daniiel

    Vi beställde tårtan från Kringlan, superbra :)

    Har tyvärr ingen aning om vart det går att få tag på bara vita tårtor. I andra städer verkar man ju kunna beställa på typ Ica Maxi, men det går inte här. På alla konditorier går det väl dock, då kostar de väl 20-25kr/bit om man inte vill ha tårtan dekorerad, beroende på fyllning iofs. Jag tänkte ju direkt på prinsesstårtor.


  • Hanna05
    daniiel skrev 2012-05-03 23:01:37 följande:
    Vi beställde tårtan från Kringlan, superbra :)

    Har tyvärr ingen aning om vart det går att få tag på bara vita tårtor. I andra städer verkar man ju kunna beställa på typ Ica Maxi, men det går inte här. På alla konditorier går det väl dock, då kostar de väl 20-25kr/bit om man inte vill ha tårtan dekorerad, beroende på fyllning iofs. Jag tänkte ju direkt på prinsesstårtor.
    Vad hade ni för smaker i eran tårta??
Svar på tråden Skelleftebrudar 2012