• Erika82

Skelleftebrudar 2012

Finns det fler tjejer och killar som tänkt gifta sig under 2012?

Vi planerar att gifta oss i maj i Skellefteå och skulle gärna ha fler att prata cích dela idéer med!

• Svar på tråden Skelleftebrudar 2012
  • daniiel
    Bmw skrev 2012-06-15 15:41:57 följande:

Hanna05: Kringlan stängde för sommaren idag, så du får nog vända dig till ainas och höra isf tror jag. Det ska ju vara samma ägare så! Beroende på när du ska ha tårtorna. :)

Jag tror Hanna beställt någon annanstans ifrån, det var jag som skrev att vi beställde vår från Kringlan, så det ska nog inte vara någon fara :) Men annars så, ja, det är samma ägare för Ainas som Kringlan, men de bakar på Kringlan, så det går nog vända sig dit ändå.
  • daniiel

Vi firar vår bröllopsdag i augusti och vill bjuda in några vänner på middag. Räknar med att bli ca 20-30 personer. Är det någon här som vet av en lokal man kan hyra till vettigt pris? Helst i stan. Vi börjar få slut på alternativ :/

• Bmw
    daniiel skrev 2012-06-15 16:20:22 följande:
    Vi firar vår bröllopsdag i augusti och vill bjuda in några vänner på middag. Räknar med att bli ca 20-30 personer. Är det någon här som vet av en lokal man kan hyra till vettigt pris? Helst i stan. Vi börjar få slut på alternativ :/
    Odd fellow eller Pro? det är väl centralt men det beror väl helt på vad du vill ha för lokal? fast du kanske redan har kollat där eller strukit dom från listan? :) Men jag vet inte vad det kostar att hyra dem dock!
  • daniiel
    Bmw skrev 2012-06-15 19:16:14 följande:
    Odd fellow eller Pro? det är väl centralt men det beror väl helt på vad du vill ha för lokal? fast du kanske redan har kollat där eller strukit dom från listan? :) Men jag vet inte vad det kostar att hyra dem dock!
    Japp, redan tänkt på de lokalerna, men de är i dyraste laget. Vi bor bara ett stenkast ifrån, så det skulle ju på så sätt vara bekvämt :P
  • repsara

Fick trist besked idag...

Vi som hade tänkt boka stengården att göra vår mat... dom har nu sålt och fått nya ägare! =(
    Eftersom sambons familj känner de förra ägarna och vi fick ett jättebra bemötande så kändes det som ett säkert val, men vad gör vi nu?? =(
    Ska upp till Byske om några veckor och se över möjligheterna för annan catering...

• repsara

Jo, det finns ju flera.... men ville ju inte chansa med andra nu när vi "hittat rätt" och dessutom fick vi jättebra offert därifrån eftersom det är bekanta..

Måste ta tag i detta, men det får bli imorgon! =)

Svar på tråden Skelleftebrudar 2012