• JNT

    2012-07-07 Fler än jag?!

    Hej!


    Som sagt, finns det fler brudar än jag som gifter sig 7/7 2012? Tänkte det kunde vara kul att veta lite hur långt ni har kommit med era planer, vilka funderingar ni har och så vidare... Kunde vara kul att följas åt fram till den stora dagen! :)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 21:12
    Vi som är med i tråden så här långt:

    JNT bor utanför Värnamo, gifter sig i Åminne som också ligger utanför Värnamo
    sofi 88 bor och gifter sig i Jönköping
    operfekt bor och gifter sig i Härryda
    Mrs S 2012 bor i Linköping, gifter sig i Skottland
    kaffeälskaren bor och gifter sig i Göteborg
    AA120602 bor och gifter sig i Kungsängen
    Vingilot bor i Norrköping, gifter sig i Kungshamn

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:04
    linduspindus76 bor i Stockholm, gifter sig på Ljusterö
    Bonzo2012 bor i Göteborg, gifter sig på Skaftö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:28
    Anna88 bor i Helsingfors och gifter sig i Kronoby, Finland
    tout lamour lamour bor i Norrtälje och gifter sig i antingen Upplands Väsby eller på en ö utanför Norrtälje

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 17:43
    Berlan gifter sig i Gammelstads kyrkstad utanför Luleå
    lycka2012
    lundabrud

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 21:18
    lycka2012 bor i Göteborg, gifter sig i Italien
    Dazzle bor och gifter sig i Bredaryd utanför Värnamo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-19 19:58
    Suzanne
    vilja gifter sig i New York
    zinizune gifter sig på Orust

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 23:24
    knyttan gifter sig i Kalmar
    Cissy85 gifter sig i Växjö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-12 00:12
    lazyp gifter sig i Piteå
    Kalumi gifter sig i Linköping
    lovingyou
    sweet gifter sig i Malmö
  • Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!
  • linduspindus76

    ännu en till med bröllopsnerver, sover sjukt dåligt, man behöver ju sömn för att se snygg ut men det löser sig.. Fick mina naglar idag o jag känner mig helt handikappad.. man vänjer sig nog! Har tappat kollen nu på det sista som måste göras.. Men det finns andra som kan hjälpa till.. Nu får det bli som det blir med allt! Vi kommer nog ha en underbar dag! Eller för oss blir det 3dagars med grillkväll för långväga gäster på fredag, bröllop på lördag o brunch på resterna på söndag o sen fint hotellbesök med spa för mig o min man! Coolt att kunna säga det Sovgott o hoppas era nerver lugnar sig!

  • lovingyou

    Hej hej tjejer, idag åker vi till Helsingfors, vill önska er en underbar dag på lördag!! Längtar tills jag får se alla bilder mm :)


     

  • sofi 88

    Jag har precis börjat komma överens med yr.no. Det var det första jag gjorde när jag vaknade och skrek till av lycka när ösregnet förvandlats till endast ett grått moln! De andra vädersidorna håller jag inte med om riktigt än... Hur många av er känner att ni svävar på rosa moln såhär innan och tycker m2b är helt fantastisk? Jag gör det i alla fall inte, haha, det är inte många rätt denna veckan men jag tror att det beror på att vi är så stressade båda två så sen ska vi bara vara kära och lyckliga :) Sen är jag även sur på att ja fått mellanblödningar TROTS att jag käkat ihop kartor och gjort det många gånger tidigare, grrrr! Så jag ber en bön att det är slut till lördag!

  • Dazzle

    Ungbrud- klicka på långtidsvarsel. Sofi88- vi har det faktiskt bättre än på två år konstigt nog. Det e som att vi känner att nu e det allvar å vi vill visa hur bra vi kommer va som herr å fru. Dock e sambon apnervös men verkar lugnare idag efter samtal med sina föräldrar igår. Vi övade i kyrkan igår å sambon fick inte på ringen. Så långt för vår mardröm. Har även möblerat lokalen å ska duka idag, toastparet kommer hem idag å då hoppas jag på att vi ska hinna sy en bolero.

  • Vingilot

    Ja regnet är ju ingen höjdare precis...Rynkar på näsan Men vår fotograf hörde av sig igår o sa att om d regnar har de en plan B. Känns bra trots allt (fast jag vet inte vad planen går ut påGlad)
    Försöker strunta i hur vädret blir, jag kan ju ändå inte påverka det ett dugg, bara se till att vara förberedd. Känner att blåst är ett större problem än regn. Hade det bara regnat rakt ner lite så där somringt och mysigt vore d en sak, men här på västkusten är stilla sommarregn ungefär lika ovanligt som regn i öknen... Fast i ärlighetens namn har d varit ovanligt vindstilla sedan vi kom hit...
    Ja ja.

    Annars har peppet gått ur mig lite. Var helt redo att gifta mig för 3-4 dagar sen, då var laddningen på topp, men nu har det hunnit rinna av lite. En kompis berättade en gång att när hon gick över tiden med 2 av sina barn kändes d så. Som om d inte skulle bli nåt fast  hon väntat så länge, som om allt bara skulle tillbakabildas istället. Hon tänkte typ: jaha, d blev inget då! Fast hon förstås rent logiskt visste att d fortfarande skulle komma en unge, på ett eller annat sätt. Så känner jag nu. "Nähä, d blev inget bröllop då..."Tungan ute Helt rubbat ju!Tungan ute

  • linduspindus76

    hela huset är fullt av folk som tycker saker, ska du inte städa, ska du inte göra så.. håller å
    på att bli galen  

  • Mrs S 2012

    Har varit på plats i skottland i snart två veckor och igår kom min familj. Väldigt stressande att försöka hålla reda på gäster och vara trevlig mot alla! Ska strax åka o fixa mina naglar och sen ska jag ånga klänningen! Tur att svärmor har en "ångmaskin" Det behövs efter flygresan! Sen tror jag att allt är klart! Ska såklart dekorera lokalen, men det är bara det sista piffet då personalen dukar och så! Lycka till alla brudar :)

  • UngBrud2012

    Nu är prognosen ändrad till moln
    Håller tummarna.

    Yes, lycka till alla brudpar. Hoppas lördag blir kanon för oss alla  

  • zinizune

    F*n! Gjorde klart och skrev ut festprogrammen i måndags och fick ett återbud idag, så jag får knyta upp dem och skriva ut nya. Känns så tråkigt, ligger bra till med allt annars :) Bara att köra det sista morgon :P

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!