• Just Me

    Mörklila som temafärg - fler än vi?

    Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

  • Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • operfekt

    Jag har bytt färgtema lite, förut hade vi tänkt ha mörklila & så lite detaljer i ljust äppelgrönt.
    Men nu har vi bytt till mörklila & påfågelsblått/teal, det kommer fortfarande vara mest lila vi använder,
    men ska även vara ganska mycket detaljer i teal, samt lite påfågelsfjädrar, tror det blir jättebra =)

  • operfekt
    Drömbröllop12 skrev 2012-01-21 14:48:27 följande:
    Åh har äntligen hittat skor :D
    Åh, vart då, har du bild? :D
  • Moon River
    operfekt skrev 2012-01-21 12:40:54 följande:
    Jag har bytt färgtema lite, förut hade vi tänkt ha mörklila & så lite detaljer i ljust äppelgrönt.
    Men nu har vi bytt till mörklila & påfågelsblått/teal, det kommer fortfarande vara mest lila vi använder,
    men ska även vara ganska mycket detaljer i teal, samt lite påfågelsfjädrar, tror det blir jättebra =)
    Samma som vi då, vi kör också på peacock-tema och teal/mörklila.
  • chabar
    MyWeddingday skrev 2012-01-22 16:02:17 följande:
    Har gjort egna festhäften och lite dekorationer, ljust lila/mörkt och silver...

    Lite syns på min blogg: mysticcc.blogg.se


    Fint!
    Vad använder du för papper för festpgrogrammet?
    Och vilken font är det som du använt? Jag tyker det svåra med alla inbjudningskort/festprogram och annat srkivet är att få till den där balansen mellan fint och tydligt. Du har gjort det bra!
  • Sansim

    Är det någon som har tips på lila, fina och billiga löpare till dukningen?

    Mvh Sansim

  • MySweetShadow
    Sansim skrev 2012-01-23 20:33:55 följande:
    Är det någon som har tips på lila, fina och billiga löpare till dukningen?

    Mvh Sansim
    Kolla på ebay.se... Hittade där igår... Sök på purple table runner, finns massa fint o billigt. Spec. om du kan tänka dej o ha organza. 20st löpare (275cm långa) för ca 170kr. sjukt billigt! Skrattande
  • Sansim

    Tack för tipset!

    Har aldrig handlat från e-bay förrut, men nån gång ska väl vara den första :)

    Organza, är det lite tunnare tyg...? Typ som man ser igenom?

Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?