• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • Millan1984

    En familj på 4 var tvugna att tacka nej, så nu tror jag att gästlistan blir ca 47 st...

  • Milano

    Hej tjejer! Jag har följt den här tråden ett tag och tänkte höra vad ni har för planer på fotograf? Finns det några begåvade fotografer i Öviksområdet till ett okej pris?

  • Millan1984
    Milano skrev 2012-06-05 20:59:41 följande:
    Hej tjejer! Jag har följt den här tråden ett tag och tänkte höra vad ni har för planer på fotograf? Finns det några begåvade fotografer i Öviksområdet till ett okej pris?
    Hej, kul...häng gärna med här , vem är du?? Vi ska ha Fredrik Å, en som heter Laila är jätteduktig också, men tror hon är mammaledig i sommar?? och det ska finnas nån Andreas stridsberg, eller vad han heter....
  • Milano

    Jag är en Sundsvallstjej som ska gifta mig i Övik 2013, så jag har lite mer planering framför mig än er Åh, är det han som har fotogenisk.se? Har googlat lite på fotografer men man får inte upp så mkt resultat.
    Man kanske kan anlita någon från Sundsvall? Eller det finns väl ett mediaprogram med blivande fotografer i Övik? Fotograf är nog vårt största kommande "problem", det får inte vara för dyrt med en heldagsfotografering eftersom vi har en halvtajt budget, och det får gärna vara någon med en portfolio som tilltalar oss

    Alla tips är välkomna från er brudar som kanske har lite mer inblick i hur det ser ut med fotograf kring Övik

  • Milano

    Glömde att fråga... hur mycket tar Fredrik Å för fotografering? Han är ju väldigt bra!

  • Millan1984

    milano: vi kommer betala 6.000 kr, det bästa enligt mig är att vi äger bilderna och kommer få dem på cdskiva,sen kanske han använder dem i reklamsyfte o det ok för min del,sen får man ett album med 10 bilder i det priset.kommer fotas både före o efteråt, med start i studio o förhoppningsvis utomhus om vädret tillåter

  • Milano

    Okej Låter som ett bra pris! Vet du hur mkt han tar för en hel dag?


    Millan1984 skrev 2012-06-05 21:24:21 följande:
    milano: vi kommer betala 6.000 kr, det bästa enligt mig är att vi äger bilderna och kommer få dem på cdskiva,sen kanske han använder dem i reklamsyfte o det ok för min del,sen får man ett album med 10 bilder i det priset.kommer fotas både före o efteråt, med start i studio o förhoppningsvis utomhus om vädret tillåter
  • Millan1984

    milano: oj det vet jag inte. släng iväg ett mejl till honom . vi fotas nog från kl 11 och en bit in när vi kommit till festlokalen.

  • Milano

    Låter himla bra! Ska kolla hemsidan efter en mailadress, tack för tipset


    Millan1984 skrev 2012-06-05 21:48:23 följande:
    milano: oj det vet jag inte. släng iväg ett mejl till honom . vi fotas nog från kl 11 och en bit in när vi kommit till festlokalen.
  • Millan1984

    milano: ja hans uppgifter finns där. Aldrig fel att vara ute i god tid och spana :p hur mycket har ni börjat kolla upp?

Svar på tråden Öviksbrudar 2012