• kapellösa

    4e juni 2011

    Hej på er!

    Då den gamla tråden varit stängd sedan länge tänkte jag att det var dags att starta en ny.
    Hur går det för er i planeringen? Allt klart? Precis kommit igång? Ångest över fägteman? Funderingar på huruvida din ingifta låssaskusins nya flickväns hamsteruppfödare har en given plats vid honörsbordet? Och när är egentligen den optimala tidpunkten att skicka iväg inbjudningskorten?

    Eller kanske något helt annat du vill diskutera, tipsa eller fråga om?
    Välkommen hit!

  • Svar på tråden 4e juni 2011
  • simple

    jag hoppas med på upphålll ialla fall...vi ska ju va ute hela dagen....håller tummarna massor för bra väder nu..längtar tills man kan börja se 10 dagar prognoserna..

  • prinsessanogrodan

    Så länge det är uppehåll så är jag nöjd 15-16 grader låter lagom tycker jag, då blir man inte svettig och man behöver inte oroa sig för att sminket ska svettas bort

  • simple
    Matilda Bäcker skrev 2011-05-13 09:59:23 följande:
    Yay, ser onekligen bra ut!!
    Japp de gör ju de, så nu är de bara hålla tummarna =0))
  • Sebastiána

    Om vi håller tummarna allihop så blir det kanske fint och soligt i hela Sverige den dagen!

    Vi ska ha grillat till huvudrätt som det är tänkt att gästerna ska gå ut och hämta själva. Inte så kul om det ösregnar direkt, och vi vill såklart fotograferas ute också.

  • simple
    Sebastiána skrev 2011-05-13 10:55:57 följande:
    Om vi håller tummarna allihop så blir det kanske fint och soligt i hela Sverige den dagen!

    Vi ska ha grillat till huvudrätt som det är tänkt att gästerna ska gå ut och hämta själva. Inte så kul om det ösregnar direkt, och vi vill såklart fotograferas ute också.
    Vi ska ha allt ute den dagen.... så jag hoppas verkligen på bra väder med.. =0)
  • Helcore

    Enligt Aftonbladet kommer sommaren tillbaka ibörjan av Juni!!! Så då måste det ju vara sant;)

  • Sebastiána
    Helcore skrev 2011-05-13 13:31:24 följande:
    Enligt Aftonbladet kommer sommaren tillbaka ibörjan av Juni!!! Så då måste det ju vara sant;)
    Och vi får hoppas att det fina vädret börjar redan 1:e juni och inte den 7:e!

    Jag har sån himla otur så det skulle inte förvåna mig alls om det är strålande sol de sista dagarna i maj, skitväder 3-6 juni och sedan strålande sol igen.
  • MrsT2011

    Ursäkta en tråkig realist men hur skulle SMHI:s uttalanden om något som ligger 3 veckor fram i tiden kunna vara säkert när de knappt kan spå vädret två dagar framåt?

    Vädret spelar väl ingen roll, det är ju knappast en faktor som hindrar en från att bli gift. (Orkaner och liknande är ju inte så vanliga på våra breddgrader.) Det enda jag oroar mig för är att något ska hända som leder till att vi måste ställa in, som dödsfall eller att jag eller min blivande blir allvarligt sjuk eller råkar ut för en olycka...

    Men för det mesta försöker jag att inte oroa mig alls, det är ju så mycket roligare att längta och vara förväntansfull! Solig

Svar på tråden 4e juni 2011