• kapellösa

4e juni 2011

Hej på er!

Då den gamla tråden varit stängd sedan länge tänkte jag att det var dags att starta en ny.
    Hur går det för er i planeringen? Allt klart? Precis kommit igång? Ångest över fägteman? Funderingar på huruvida din ingifta låssaskusins nya flickväns hamsteruppfödare har en given plats vid honörsbordet? Och när är egentligen den optimala tidpunkten att skicka iväg inbjudningskorten?

Eller kanske något helt annat du vill diskutera, tipsa eller fråga om?
    Välkommen hit!

• Svar på tråden 4e juni 2011
  • Semlorna
    simple skrev 2011-05-08 16:55:23 följande:
    Oj vad många som blivit hippade, vad kul för er att ni har så underbara vänner.. =0)

Själva håller vi på att göra ordning trädgården inför bröllopet börjar faktiskt se bra ut nu =0)

Men de svider att läsa om alls hippor, men men är glad för eran skull =0) Kanske helt enkelt ska sluta läsa bröllopstroget hehe 
    Känner lite likadant. Visst blir jag glad över att andra blir hippade men det känns lite jobbigt samtidigt för jag tror inte jag får nån. Jag försöker helt enkelt fokusera på det roliga och bortse från hippan, den är inte det viktigaste med bröllopet :)
  • Matilda Bäcker

Skönt att läsa att man inte är ensam om att känna en sting av avund gentemot alla hippade brudar.

Men som sagt, bröllopet är det viktigaste och det är det man får fokusera på!

• Helcore

Åh vad roligt att så många blev hippade!! Jag väntar fortfarande med spänning:) 

• simple

Jag tror att alla brudar som inte blir hippade känner lite avund faktiskt, men jag är oandra sidan inte helt en sån brud som älskar lekar el skämma ut mig..men hade kunnat tänka mig en vanlig tjejkväll bara =0) Men som andra sa att bröllopet är de viktiga och det är de ju. Att bli hippas är nog mera ett roligt minne på vägen...

Vi som inte blir hippade kan ju faktiskt säga till våra barn el andra om några år att vi själva valde att inte de blir, låter bättre ;) Sen att unna er något istället, spa, naglar, kläder el nått till bröllopet..unna er nått istället för hippan tycker jag..hade vi haft pengar hade jag gjort de direkt.. =0) 

• Ylviz

Jag blev oxå hippad! Kidnappning, värdens finaste hemmagjorda slöja, Spa, körning, tapas och dans. Kunde inte bli bättre! Känner mig såå lycklig Glad

Snart är det dags för bröllop!! 4 juni känns som en jättebra dag. Eller vad säger ni?

• Moemoe

Jag blev inte hippad utan jag och min tärna drog ihop en hippa tillsammans. Vi bjöd in tjejerna som var bjudna, lagade mat och jag hade på mig en vit klänning och en plasttiara med slöja. Sedan käka vi, snackade strunt och hade det gott med pinglorna, vi blev 11 st tror jag. Så ni som inte hippats men vill, gör er egen! Glad Om ni inte hinner kan man ju ha en efter också, en bekant flydde utomlands och gifte sig, men vi hippa henne i efterhand. Drömmer

• Sebastiána

Jag blev hippad för drygt 1 månad sedan faktiskt. En jättekul och mysig och framför allt överaskande möhippa. Jag hade absolut ingen aning om att något var i görningen

• BlivandeFruW

Åh, jag vill också bli hippad!
    Jag är nästan säker på att det kommer bli en, men jag vet inte när.
    I ärlighetens namn stressar det mig en aning...Jag kan ju inte planera någonting!

• simple

Hur mycket har ni kvar att planera brudar? =0) Här är de mest att vi ska handla in mycket när vi får pengar, städa klart ute, plocka undan och städa inne..sen är de mesta klart..mamma och familjen kommer hit en vecka innan och hjälper oss med allt vi behöver hjälp med då..det är ju mycket de sista dagarna men då är vi 7 st här..så de är jag hel lugn för =) längtar mest nu tills allt är klart vi ska göra innan och mamma och de kommer..då börjar bröllops veckan på allvar =)

• mikita

Vi har bordsplacering och festhäfte kvar (forfarande!!!). Sista handlingen blir samma vecka som bröllopet, då ska vi köpa snacks, alkoholfri dricka och lite extra på bolaget. Annars känns det ganska lugnt. Jag ska öva mer på hår och smink och vi behöver göra ett körschema för dagen, så vi ser att vi inte missat något :)

Svar på tråden 4e juni 2011