• vinterbrud81

    Skelleftebrudar 2011

    Finns det nån fler än vi som planerar bröllop under 2011, i Skelleftetrakten? Vore bra om det fanns andra att byta idéer med och ge tips.
    Vi planerar att gifta oss i november 2011, så nu är det ganska precis ett år till. Vigselförrättaren är bokad men inte så mycket mer. Så jag tar gärna emot tips om lokaler som rymmer 50-60 personer, cateringfirmor, florist, frisör etc.
    Så om det finns fler hör gärna av er.

  • Svar på tråden Skelleftebrudar 2011
  • J och J
    julibrud77 skrev 2011-03-21 20:30:21 följande:

    J och J: Korten var verkligen hur fina som helst! Vad roligt att få ett sånt i brevlådan!
    Pink grape: Jag känner en som haft sitt bröllop på old fellow och var jättenöjda! Tror inte alls den var dyr att hyra.
    Har varit där på nyårsfest, rymlig och bra lokal.


    tack!
    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
  • J och J
    Pinkgrape skrev 2011-03-21 20:32:23 följande:
    Okej, det låter ju bra :) Jag har försökt ringa, men kommer inte fram. Har skickat ett mejl nu, så hoppas på svar i veckan :)
    vi funderade också på den.
    det var fullt sjå att försöka få tag på dom. men till slut lyckades blivande.
    dock när vi skulle kolla på den var dom inte där.
    så har inte sett den annat än bilderna på internet. som inte är världsbäst.

    men hoppas du lyckas! 
    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
  • Erika82

    Är det någon som vet något om lokalen som finns på stallbacken/ Travet, typ en paviljon....

  • Pinkgrape
    Erika82 skrev 2011-03-22 16:43:38 följande:
    Är det någon som vet något om lokalen som finns på stallbacken/ Travet, typ en paviljon....
    Det enda jag vet är att det finns en loge vid travet som man kan hyra.
  • Moas

    Har ni förresten hört av vigselförrättaren?
    Jag funderar bara på när prästen ska höra av sig så man ska börja planera vigselakten.

  • Lucky Heart

    Vi har inte hört något från vigselförrättaren än, vi gifter oss 30 juli.
    De kanske hör av sig när de har gjort semesterplaneringen så att de vet vem som jobbar när....

  • linnis83
    Moas skrev 2011-03-27 11:16:37 följande:
    Har ni förresten hört av vigselförrättaren?
    Jag funderar bara på när prästen ska höra av sig så man ska börja planera vigselakten.
    Moas skrev 2011-03-27 11:16:37 följande:
    Har ni förresten hört av vigselförrättaren?
    Jag funderar bara på när prästen ska höra av sig så man ska börja planera vigselakten.
    Vi ska vigas i Landskyrkan den 30/7 och jag har fått besked via mail att de ska ha det klart inom ett par veckor.

    Fick även glädjande besked om att den planerade fasadrenoveringen skjuts fram till nästa sommar. Yay! = )
  • Pinkgrape
    J och J skrev 2011-03-22 07:01:29 följande:
    vi funderade också på den.
    det var fullt sjå att försöka få tag på dom. men till slut lyckades blivande.
    dock när vi skulle kolla på den var dom inte där.
    så har inte sett den annat än bilderna på internet. som inte är världsbäst.

    men hoppas du lyckas! 
    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
    Vi fick aldrig svar på mejl, men vi kom fram direkt på telefon :)
    Tyvärr så var det min käre sambo som ringde, så det var massor han glömde fråga om, inklusive ifall vi kunde komma och kika på den.
    Han bara bokade den, rakt av, från kl.12 lördag - kl.12 söndag. Vår vigsel är kl.13 lördag.
    Hur han hade tänkt att vi skulle hinna duka och sådant har jag ingen aning om, blev lite putt på honom :P
    Nu får han helt enkelt ringa tillbaka imorgon, göra om och göra rätt :) hehe
  • Pinkgrape
    Moas skrev 2011-03-27 11:16:37 följande:
    Har ni förresten hört av vigselförrättaren?
    Jag funderar bara på när prästen ska höra av sig så man ska börja planera vigselakten.
    Vi gifter oss 13 augusti och har inte hört något alls ännu.
    Jag skulle ju gärna vilja få veta snart och sådär, det känns som att jag har så mycket att fråga osv, så jag vill sätta igång snart :)
Svar på tråden Skelleftebrudar 2011