• vinterbrud81

    Skelleftebrudar 2011

    Finns det nån fler än vi som planerar bröllop under 2011, i Skelleftetrakten? Vore bra om det fanns andra att byta idéer med och ge tips.
    Vi planerar att gifta oss i november 2011, så nu är det ganska precis ett år till. Vigselförrättaren är bokad men inte så mycket mer. Så jag tar gärna emot tips om lokaler som rymmer 50-60 personer, cateringfirmor, florist, frisör etc.
    Så om det finns fler hör gärna av er.

  • Svar på tråden Skelleftebrudar 2011
  • Pinkgrape
    J och J skrev 2011-03-19 21:41:40 följande:
    nu är våra kort till slut klara. eller ja inte alla men nästan.
    så här fina blev dom! vi har resetema

    dom är mer röda än på bilderna som är först. mer som dom två sista.

    vi är supernöjda hoppas folk gillar dom när dom går ut i postlådor snart

    vad tycker ni?
    Så snyggt! Riktigt fiffigt, blev ju jättebra :D
  • Lucky Heart
    Pinkgrape skrev 2011-03-20 16:23:30 följande:
    Odd Fellow, någon som vet något om den lokalen?

    Pris, storlek osv?
    Jag funderade på Odd Fellowlokalen, men sen "föll den i glömska"... har inte hört något pris för den, men den kan säkert vara värd att kolla upp.
  • vinterbrud81

    J och J: Oj så fina kort. Unika och genomtänkta

    Här står allt stilla än en gång....vet inte hur vi ska tummen ur för att få nåt gjort. Gifter ju oss inte förrän i november, men ändå. Har ganska mycket bestämt, men inte så mycket gjort. Har varit så bra väder på sista tiden så all ledig tid har tillbringats ute på skotern.

  • J och J

    tack. roligt att andra också tycker dom är fina inte bara vi som gjort dom =)

    jag önskar jag kunde få känna ro att njuta av solen. jag känner mest stress ibland för allt vi har att göra.
    men inte lika mycket nu. satt o njöt på balkongen häromdan!

    det hjälper för lugnet att bara ha saker bestämda. även om man inte gjort det.


    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
  • Moas

    J och J: jätteläckra kort! Mycket roligt.

    Förövrigt så var jag och beställde ringen idag. Nu börjar det kännas på riktigt även om det är några månader kvar. Även buketten är nästan helt bestämd.

  • julibrud77

    J och J: Korten var verkligen hur fina som helst! Vad roligt att få ett sånt i brevlådan!
    Pink grape: Jag känner en som haft sitt bröllop på old fellow och var jättenöjda! Tror inte alls den var dyr att hyra.
    Har varit där på nyårsfest, rymlig och bra lokal.

  • Pinkgrape
    julibrud77 skrev 2011-03-21 20:30:21 följande:

    J och J: Korten var verkligen hur fina som helst! Vad roligt att få ett sånt i brevlådan!
    Pink grape: Jag känner en som haft sitt bröllop på old fellow och var jättenöjda! Tror inte alls den var dyr att hyra.
    Har varit där på nyårsfest, rymlig och bra lokal.


    Okej, det låter ju bra :) Jag har försökt ringa, men kommer inte fram. Har skickat ett mejl nu, så hoppas på svar i veckan :)
  • J och J
    Moas skrev 2011-03-21 19:05:07 följande:
    J och J: jätteläckra kort! Mycket roligt.

    Förövrigt så var jag och beställde ringen idag. Nu börjar det kännas på riktigt även om det är några månader kvar. Även buketten är nästan helt bestämd.
    tack.

    visst känns det på riktigt nu =) o framförallt när man kan gå o kika på ringen ibland. den står i badrumsskpet mitt o har stått där länge.
    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
Svar på tråden Skelleftebrudar 2011