• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Fru Hilde

    och jag har för mycket saker på stor yta. Det om något torde vara i-landsproblem

    Idag har jag röstat. Nu får vi se vilka ommöbleringar det blir i regionens korridorer hädanefter. Måste vara svårt att vara politiker när det blir nyval... osäker arbetsplats om något Nä men ärligt talat tycker jag det ska bli intressant och tänk om rösträkningen går åt skogen en gång till... tror ni de skulle våga göra nytt omval/nyval då

  • anne på grönkulla

    Ja, det där har jag inte riktigt orkat begripa mig på - orkar folk rösta igen, eller är det så tydligt varför att det inte blir en fråga om utan självklart?

  • Fru Hilde

    verkar ha varit precis över 40% som röstade. Knappast så att valet representerar väljarna då eller? och så gick SD framåt. Inget kan få mig så deppig över mänskligheten som det. Säger en del om människors bristande EQ

  • Emelie 87

    Åh, tack allesammans. :) Provsminkningen har gått fint, men det ska bli fler innan jag bestämmer mig. Jag vill gärna testa lite olika stilar och se hur pass bra dom smälter ihop med det röda läppstiftet. :) 


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • anne på grönkulla

    jag har nya tradera-auktioner på g - hur skönt är det inte att bli av med småttigt tjafs som bara ligger - även om det inte blir några stora pengar?

  • Fru Hilde
    anne på grönkulla skrev 2011-05-16 18:52:44 följande:
    jag har nya tradera-auktioner på g - hur skönt är det inte att bli av med småttigt tjafs som bara ligger - även om det inte blir några stora pengar?
    Jag gillar också att sakerna fortsätter att användas. Känns bättre än att slänga. Visst man kan skänka till välgörenhet också, men det är ju lite lottokänsla att ha auktioner även om de inte ger stora inkomster
  • Fru Hilde

    Ännu några växter att påta ner i jorden. Önskar bara att ogräset kunde ta och rensa sig själv också så jag bara kunde ägna mig åt det roliga arbetet med att påta ner och inte behöva påta upp också... Tomte

Svar på tråden Äntligen fredag del 23