• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Fru Hilde

    Så nu har jag avslutat kvällens synöje. Bidde ett par byxor och en tröja. Var ett försök till modifiering av tidigare mönster och jag tycker det gick riktigt bra. Nu ska jag vara ta och sy upp några fler byxor och tröjor  för sonen behöver påfyllning. Han sliter ofantligt på kläderna numera och jag behöver också byta outfit flera gånger om dagen pga. allehanda fiffiga påhitt som han tar sig för. Cool

    Och så bidde det en herrtiginna till på den stora ön i väster. Skål  Jag var på besök hos svägerskan vid lunchtid. Precis när det var dags för bruden att stiga ur och visa upp sin klänning så passade sonen på att hitta en rolig liten knapp på TV:n och så bidde det ingen klänning... han tyckte det var jättekul att det blev sånt liv omkring honom... vi andra letade fjärrkontroll och försökte lokalisera vad han hade tryckt på för knapp.

  • janos

    Glad maj på er allihopa! Nu är vi hemma igen efter en vecka i södern med toppen väder. Väl hemma igen så var v-rummet målat och tapetserat, så ikväll ska vi möblera det och göra fint. Kram

  • Emelie 87

    Provsminkning provsminkning provsminkning...


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • janos

    Äntligen fredag! Ikväll slog jag till med en pizza och cider, för att "fira" att jag inte ammar längre. Nu behöver jag inte tänka på vad jag äter längre, för Lukas skull, utan kan tänka lite mer på mig själv. Känns konstigt på ett sätt. Man blir så van att leva genom honom och hans ev. mjölkallergi. Nu återstår det att se hur min mage reagerar på att börja äta mjölkprodukter igen.


    Trevlig helg allihopa! Kram

  • anne på grönkulla

    Pizza och cider! Låter som en höjdarfredag! 

    Här har jag gått från vin på jobbet till storhandling på ica hem (men maken lagar mat) - äntligen fredag! Och trevlig helg! 

  • Fru Hilde

    Lycka till med provsminkningen Emelie

    Janos låter trevligt att få välja menyn själv nuförtiden!

    Apg låter dock som ett ganska travligt problem med för många skor Jag har inte längre det problemet. Har knappt ork eller tid för inköp av snygga attiraljer längre. Fast i helgen har jag faktiskt köpt mig två par skor... ett par i modell riktigt snygga clogs (träskor) och så ett par blommiga tygskor med kilklack. Båda varianter kan härbärgera svullna gravida sommarfötter och ändå se snygga ut så jag är nöjd

Svar på tråden Äntligen fredag del 23