• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Hvidbrud

    *hjärtar krumelurer och buffar i magen och er allihop!* och *hjärtar blommis för att hon KAN ta en timeout istället för att skövla allt e ens väg (som en annan skåning...)* heja dig! Kram kram kram kram förstår att det är jobbigt just nu, men låt oss nu bara vänta och så, gumman! Kram kram kram kram!

  • passionsblomman

    Hvidis, jag är rädd att den där time-outen var en nödvändighet för min sambos och min avkommas överlevnad. Jag tålde inte se dem.
    Usch vad trist att åka på en sådan där bacill nu i sommaren förresten!

    Och ja, vi får väl se hur det går. Dag 31 är snart slut. Mer än så kan vi inte veta.

  • passionsblomman

    Bruttan, nog för att jag vet att du är fyrbarnsmor och allt, men det hindrar inte att jag ibland tycker du borde delta lite mer i vissa diskussioner här på forumet. Med lite slagfärdigheter så det blir intressantare...

  • Fru E

    Så tjejer nu loggar jag ut en vecka för lite avslappning och visst blir vi på smällen nu när vi slappnar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavv


    Nästan allt är packat men vi borde vara i säng och sova nu eftersom tåget går vid 05.00 snark!


    Om jag tindrar med ögonen kan inte någon smsa mig hur det går för vår allas PB jag håller fortfarande tummarna envist som du vet


    Enligt väderprognosen är det regn halva lördag samt söndag i Barcelona vilket känns lite trist men vi får la ta en tur in till Barcelona då och shoppa


    Är tillbaka på midsommar!


    Kram &

  • passionsblomman

    Så, nu har jag strukit sonens skjorta och byxor och imorgon ska jag gråta när han och de andra barnen sjunger "Den blomstertid". Sedan ska vi fira hans sommarlov med att göra något han har valt. Det verkar bli bowling...

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2010-06-17 21:18:56 följande:
    Bruttan, nog för att jag vet att du är fyrbarnsmor och allt, men det hindrar inte att jag ibland tycker du borde delta lite mer i vissa diskussioner här på forumet. Med lite slagfärdigheter så det blir intressantare...

    Hmmm...undrar om Stefan09 (minns ni den token??) och Lundapågen är släkt...
    Kanske en 4-barnsmor som redan är gift måste avregga sig då....SUCK!!
    Jag har visserligen en sida på FL, men är aldrig där förutom då jag var gravid fr att kolla vilken vecka jag var i eftersom minnet som jag har är otrooooligt kort

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...