• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-06-17 20:01:32 följande:
      Tok heller, tog bara ett par timmar med blommorna och det är rent nöje för mig,mitt andningshål i tillvaron!Underbart att höra att du mår bra och att pyret också mår bra!

I hear you! Älskar också att hålla på med mina blommor och trädgårdsland. Men nu har foglossningen börjat sätta in så jag orkar inte lika mycket. Tur jag har gubben som släpar runt på jordsäckarna och fyller på vartän jag säger åt honom

• Villemoa

Blommis: ja, helt underbart! Den senaste veckan har pyret buffat massor, innan har det bara varit helt diffust och man har inte vågat hoppas. I måndags, på RUL, var vi så himla nervösa innan men så fort han satte mojängen på magen såg vi bebisen och lilla hjärtat som pickade! Och att nu få känna buffarna, helt obeskrivligt! Blir nog en liten busunge precis som storasyster

• Fjällbruttan

Det är bra att ha makar som släpar runt jordsäckar
    Själv har jag mest ont i ryggen eftersom jag är så otränad... men snart kan jag börja med långpromenader... ska bara låta det gå tre månader så fogarna stabiliserat sig...
    och det kanske inte är arktisk kyla så Grodan slipper bli en isgroda

• passionsblomman

Daa, jag är tvärsäker på att extrakollarna kommer att handla om att se efter att båda krumelurerna hela tiden växer och har det bra och hänger med likvärdigt.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-06-17 20:04:06 följande:
    Bruttan, Tjock-grodan? Ja, kärt barn...

Och dessutom så fiser hon värst i hela sverige, så äldsta systern kallar henne Signe surfjärt... Vi kallar henne Signe Surikat..så nu ropar lilla vild -Vart är surikatet??
    Förutom i måndags då jag råkade säga till maken att Signe är en fläskpadda ( jag var nyvaken och mindre klar än vanligt i knoppen) och lilla Vild glatt säger:
    -Kom nu pappa, ta med Fläskpladdan så går vi... så nu är hon en fläskpladda också...

• Fjällbruttan

Blomman, har läst ikapp lite.. KRAM, håller om dig varsamt och önskar jag kunde ta bort alla jobbiga tankar..

Tuffa dagar!

Kramar igen!

• Fjällbruttan

Andbyond, kul att du har kunnat hoppa på tåget
    Hoppas det stannar på en bra hållplats snart!!

• Fjällbruttan

Nu undrar jag hur länge jag ska hinna vara här... känns lite konstigt
    Men maken snodde med sig de två yngsta och gick upp till sin faster som kom till stugan igår, så jag har småbarnsfritt, en liten stund!
    Skönt.. men konstigt

Ska passa på att ringa till Gotland och kolla om mellandottern kan få var med på ett fotbollsläger....

I´ll be back   Nån gång i alla fall...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...