• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • lanovia 08

    YES!!!! Det gick! Sidan är min!
    Ifarten lyckades jag också trycka på några tangenter som ändrade text storleken så nu skullle jag kunna stå 20 m från skärmen och läsa....hmmm... vad gjorde jag....???

  • Fru sy

    God morgon tjejer!
    Idag är det dag 3 här, vilket innebär att jag precis tagit första tabletten av pergotime. Känns lite spännande faktiskt. Nu är det dags att bege sig till jobbet.

  • Fru E

    Tack för en trevlig fika tjejer behövde lite positiv energi kände jag


    Lanovia-hoppas ni kom hem ordentligt och lilla E sov hela vägen


    Daa-håller tummar och tår för att den lill* mår bra i magen


    Fru Sy-weeehhhhhh snart har du äl ska du se, se bara till att förvarna maken så han är hemma


    Ninnis-denna veckan har jag varit bra på att ignorera och imorgon åker vi ju iväg en vecka till

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-06-17 10:38:32 följande:
     Ninnis-denna veckan har jag varit bra på att ignorera och imorgon åker vi ju iväg en vecka till

    Braaaaaa gumman! *håller handen*

  • Daa

    Tillbaka.
    Det såg bra ut. Två små krumelurer med pickande hjärtan.
    Maken och jag flinar fånigt, men begriper mest ingenting.

    Tack för allt stöd och all peppning. Jag var så sjukt nervös på förmiddagen.
    Nu måste jag hjälpa en arbetskamrat.

  • Hvidbrud

    Nej men! Hallå!!!! Shiiitt!!! Guuuud så skönt! Kramar om daa skäggmannen och de två krumelurerna! Och alla Goa tjejer medan vi dansar runt!

  • Hvidbrud

    På väg till BVC på 10mån kontroll. Skriver de ut pencilib till vuxna? Tror jag håller på att få lunginflammation... Blä!

  • Fru E

    Daa-åhhhhhhhh så ni får två små krabater på en gång grattis då tar ni igen allt annat med denna gången . Hur känns det att få reda på att ni ska ha tvillingar, ligger det i släkten eller???


    Fick nyss reda på att bästa vännen i stockholm är i v 15 men det är bara roligt de valde att inte berätta för oss eftersom de fick reda på det under vårt försök och ville inte sätta press på oss vilket var sött. Så nu fick vi reda på det när som de sa vi smält vårt lite och de inte "störde".

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...