• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Så skönt att din handläggare är så bra förresten! Hela AF-biten är ju jobbig nog som den är, utan att förvärras av dåligt bemötande. 

  • Ninnnis

    Det var nog meningen att du skulle ha de kjolen, Fru E! Ibland behövs det inte så mycket för att glädja en

  • Fru E

    Blommis-finns det några jobb för dig att söka i närheten, vet du vad du vill pyssla med


    Ninnis-ja det var nog så ska se om maken låter mig köra ikväll (han ska dricka öl med en kompis men om jag skjutsar honom bakpå så kanske) så jag kan få tillbaka modet igen


    Villemoa har nog glömt kommentera men så härligt att allt såg bra ut med den lill* där inne

  • Daa

    Åh, Blommis. Vilken otroligt jobbig känsla. *kramar om hårt och länge*

    *fortsätter givetvis tumhållningen: Inget blod!*

  • Daa

    Hvidis: surt med förkylningen. *krya-på-dig-kram*

    Fru Sy: Åååh, så skönt med lång semester. *sällar mig till skaran av de som "inte" är det minsta lilla avundsjuka... *

    Fru E: grattis till att ha kommit över en fin kjol!

    *vinkvink till Ninnis*

    Hoppas ni får det riktigt mysigt vid trådfikat idag. Glöm inte bort att krama varandra från mig!

  • Daa

     


    Ninnnis skrev 2010-06-16 11:41:07 följande:
    *vinkvink tillbaks till Daa*Jag lovar att vi ska kramas en extra gång för dig!

  • Sonja68

    Kramar o pussar till alla som vill och behöver.
    Särskilt håller jag tummarna för Blommis och Daa just nu ♥
    Jag har en hell week på jobbet och hemma är det renovering i källarvåningen som pågår.
    Kramas för mig också på tantträffen!
    Ciao!

  • Fru E

    Sonja-usch för hell week förstår hur du känner, själv åker vi till spanien på fredag morgon och flyttar till nytt hus snart men har vare sig börjat packa till det ena eller andra, har även tagit på mig att göra en tårta till en kollegas dotter två dagar efter vi kommit hem
    Men på något sätt ska vi nog få ihop det!

  • Ninnnis

    Kram på dig, Sonja! Hoppas det går bra både på jobbet och hemma.

    Nu ska jag ta svarta blixten och susa upp till Hbg

    Ska bli så kul att äntligen träffa lilla Ellen! Och er andra också förstås, men Ellen har jag inte träffat sedan hon kom ut, så det blir lite extra spännande 

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...