• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru Bygg

    Nu ska jag bege mig ut i solen och kasta mig in i dagens äventyr. Fru E, om det kommer några ändringar ang ikväll så kan du väl sms:a mig då jag inte kommer ha internet mer idag.

    Ha en underbar dag alla!

  • Fru E

    Ninnis-har du Fru Byggs nummer? Jag har nog aldrig fått det.........men väntar på Knutpunkten på er, är inne redan 15.23

  • Ninnnis

    Nej, det har jag inte...


    Fru E skrev 2010-06-16 09:39:56 följande:
    Ninnis-har du Fru Byggs nummer? Jag har nog aldrig fått det.........men väntar på Knutpunkten på er, är inne redan 15.23

     

  • Fru E

    Hehe då hoppas vi på att allt går bra men det gör det nog jag sätter mig ute i solen en stund och väntar på er. Tågen går bara en gång i timmen tyvärr men jag är ändå inte speciellt effektiv idag

  • passionsblomman

    Tack för kramar hörni. Nu behövs de verkligen.
    Särskilt TACK söta Ninnis för ditt gulligaa meddelande på morgonen!
    Jag mår inte så bra idag. Eller igår heler för den delen. Nu vaknade jag med precis den där "vissheten" att "nu har blodet kommit" och så ska man gå upp och kolla... Det känns precis exakt och på pricken som alla andra gånger då man vet att mensen är på väg. I magen, i ryggen och på humöret.
    Jag är trött så jag igår kunde ha somnat stående och irriterad, ja ni fattar.

    Besök på AF och samtal om min yrkesmässiga framtid var det igår. Det får erkännas att det engagerar mig måttligt mitt i allt. Fast hon är bra, min handläggare och vi pratade ju bort en stund av dagen iallafall.
    Pratade gjorde jag med sambon med, fast inget kul, för han var helt bäng på morgonen så ja blev skitledsen och sedan hoppades han att det inte behövdes pratas om när jag kom hem utan att det skulle gå över av sig själv...Har jag sagt att jag lever med en struts?
    Nå, småningom redde det väl ut sig.

    Det är dag 30 idag.
    Jag är så säker på att det ska blöda att jag inte kunnat med att logga in och skriva att det inte kommit blod än, "jo för det kommer säkert precis nu när jag skriver, -bäst att gå och kolla..." *torka torka* jaså nähä, jamen då kommer det om en liten stund då...

    Usch, man blir ju helt dum i huvudet!
    Och så har jag fått en svampinfektion mitt i allt progg-kladdet. DET kändes ju rätt onödigt ovanpå allt annat.

    Så, nu har jag vräkt ur mig hela min tirad av ET-ångest och toalettskräck.

  • Ninnnis

    Finaste Blommis, kramkramkramkramkram! Jag liksom kände på mig att du kanske behövde en extra kram...

    Usch, jag vågar knappt föreställa mig hur påfrestande det måste vara att gå och vänta och känna med ett litet embryo i magen. Men jag fortsätter hålla tummarna hårthårthårt för att det inte kommer något blod över huvud taget!

    Sen hjälper det ju inte med en bäng strutssambo mitt i alltihop...
    Kram igen!

  • Fru E

    Fyndade nyss en kjol av min kollega vilket lyfte dagen lite såg kjolen på H&M för ett par veckor sedan och provade en 34:a men fick inte ens över den över låren, brukar ha 34, och de hade ingen 36 så jag släppte tanken på den. Nu precis kom min kollega och sa att hon skulle byta en grej på H&M och då var det samma kjol i strl 36 på rea dessutom så det blev perfekt!
    Något att glädja sig över efter att ha haft en liten dålig mckörning enligt min mening, är trött på att inte få till det och våga när jag kan hemma mutter

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...