• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

     



    Ninnnis skrev 2010-06-07 14:14:32 följande:
    Jag är övertygad om att du är alldeles fantastiskt magnifik, Daa!

     


    lanovia 08 skrev 2010-06-07 22:13:46 följande:
    Daa jag tror det stålar något alldels underbart om dig.

     

  • Daa


    Du är så påhittig, Hvidis.


    Hvidbrud skrev 2010-06-07 15:11:03 följande:
    Kram till dig också bruttan! Signe kan ju hålla grädden medan vi dansar runt, så blir den vispad samtidigt..

     

  • Fjällbruttan

    Blomman, vilken jädra otur med bilen

    Rusar in och viftar vilt medans surikaten surar ihop och spottar nappen så långt hon kan för att hämnas

    Kramar i massor till er alla och skickar ut lite bilfixarpulver i luften!!

    Förresten, Lanovia, hallelulja så normal du är!! Om inte maken tar farfar så ta det själv och säg lugnt att så får du inte göra, lilla E far illa! Det handlar inte om dig och mig nu utan hänsynen till lilla E, snälla tänk på henne!
    Det bet här, Lilla vild och surikatens farfar har haft ett gigogantutbrott och varit helt jävla väck... tillslut remma jag ifrån och nu är det lugnt, ett tag...
    Kan berätta mer sen, nu måste jag amma....

    Kram kram kram

  • Daa

    Lanovia: trist att det blir sådär fel. Du ska ju inte behöva känna att du måste slåss om ditt barn. *kramar om*
    Säger som Ninnis, kanske din make kan ta ett snack med sin far?

  • Daa

    Det är inte så mycket till mage än, det är väl åtminstone några veckor bort. Visst är även den rätt praktfull emellanåt, men då är det bara gaser...
    (Ett numera vanligt meningsutbyte hemma hos oss:
    Maken: Hur är det?
    Jag (ynkligt/gnälligt): jag är en gasboll...
    Maken (lite väl glatt): men du är en väldigt söt gasboll! )


    Fjällbruttan skrev 2010-06-07 14:56:15 följande:
     Daa, mysigt med magen, och jag misstänker att du strålar, så det är nog inte bara boobsen folk stirrar på
    Kramkram på dig Bruttan! (och så blev det grått...)
  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-06-08 11:41:34 följande:
    (Ett numera vanligt meningsutbyte hemma hos oss:Maken: Hur är det?Jag (ynkligt/gnälligt): jag är en gasboll...Maken (lite väl glatt): men du är en väldigt söt gasboll! )

  • Ankan80

     


    Daa skrev 2010-06-08 11:41:34 följande:
    Det är inte så mycket till mage än, det är väl åtminstone några veckor bort. Visst är även den rätt praktfull emellanåt, men då är det bara gaser... (Ett numera vanligt meningsutbyte hemma hos oss:Maken: Hur är det?Jag (ynkligt/gnälligt): jag är en gasboll...Maken (lite väl glatt): men du är en väldigt söt gasboll! )

    Naaaw

  • Ankan80

    Hej allihopa!
    Här rullar allt på. Är hemma själv nu med lilleB två veckor. Maken kommer hem i helgen dock.
    Trodde det skulle bli jobbigt, men liten är så snäll så det går nog helt ok detta.

    Hans hormonprickar är nästan borta. Huh, som han såg ut ett tag. Nu är hans skimrande hy tillbaka
    Dock har han fått mjölkskorv i stället, vilken är under behandling för tillfället. Inte lätt med fåfängd mamma .

    Förra veckan på 2 månaderskontrollen var han 58 lång och vägde 5,2 kg. Fy sjutton vad de växer.

    Kram kram

  • Fru E

    Bruttan-måste fråga vad spacklar du dina tårtor med så att det blir jämt och fint och håller sig så??


    Nu möte igen


    Kram till alla!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...