• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta
    BrudSommar2006 skrev 2010-07-20 20:44:27 följande:
    Nenne, ju mer jag smakar på det ju mer gillar jag Freta!
    Ja, nästan som Freda', fast med grekisk touch.
  • Parnassia

    Vickan - nej, men det var ju ett bra förslag också, som måste bli av också. När amningen är över så!


    Men inget mindre än en "Hålan-weekend" är utlovad. Du hade tom datumsatt det, till helgen för tvåveckor sedan, men då var vi inte hemma så vi dök inte upp! Can we have a rain check?


     


    Och det där brevet ja. När vi ses nästa gång kanske vi ska ta med de gamla breven och titta på dem?! Vet kidsen idag en vad en riktig brevvän är?! Guuud vad vi är gamla... Hahahaha!

  • snaily

    Nenne
    Det spelar ingen större roll, jag äter det du tänkt äta vid den tidpunkten jag kommer, när det nu kan bli. Eller förresten, jag tar tillbaka det där, du kanske lever på kattmat?


    Kängu?!? VAD gör DU här?!
    Skojar bara såklart, du är så efterlängtad så!
    Hur mår lillkillen, mannen och voffsingarna?
    Jag är helt värdelös på uppdateringar men Nenne fick säkert med det viktigaste. Lite skvaller har du kanske redan fått från din del av landet också.

  • snaily

    Jag har packat jätteduktigt! Men som vanligt sparat hundra grejer som bara går att fixa på morgonen... Nu måste jag fixa lite fika så maken inte byter ut mig.

  • nennesjuttioåtta

    snaily , hur lång tid tar det för dig att komma hit? Och visst har du korven med? 

  • snaily

    Nenne
    Klart som korvspad att Korven är med!
    Det brukar väl ta en 4 timmar till dina trakter men så blir det lite extra tid för att stanna och rasta ovan nämnda korv.

  • snaily

    Ja, det borde kunna bli vid den tiden om jag lyckas hålla tidplanen... Hör av mig på något vis längs vägen! Kanske skulle snoka reda på er adress också så jag hittar...

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen