• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • kängu

Oj vad låååååångt mitt inlägg blev, märks att jag är lite BT-ringrostig

• kängu

Näpp nu dags för rosé och engelskt renoveringsprogram. Kikar kanske in senare under kvällen!

KRAM på er alla mina gullisar, har saknat er!

• Parnassia

Nenne - trist med fel på försäkringskassepapperen. Hoppas det löser sig snart!

PB - bra, då vet vi vad vi gör när alla barn flyttat ifrån oss! P&P:S B&B det ser ju kul ut i skrift iaf!

• Parnassia

Tack för fler snälla ord! Jag blir tårögd bara jag läser era snällheter och omtankar!

Vickan - klart vi måste ses!
    Appropå det... Vi hade ju tvåårig bröllopsdag för ett tag sedan och fick då öppna en låda som varit låst sedan dagen D. Där i fanns lappar alla skrivit bla... Minns du var du skrivit och lovat??

Vi har fö nyss kommit hem från en mycket social fikastund och tipspromenad här i byn. Trevligt!

Maken klipper nu gräs sedan blir det något svalt att dricka och ett parti Yatzy på altanen. Somrigt och Svensson så det förslår!

• Parnassia

Kängu - vi har ett plus till! Oupsie!

Och en bebis som ska komma närsomhelst, Snorkfrökens!

• viktualia

Parnassia - nääe... eländigt nog kan jag inte minnas det.. eller jo... är det "girls night out"- projektet?!?! Det måste vi förverkliga! Borde nog boka in en Sthlmsweekend du och jag när amningsprojektet är över!

• viktualia

Parnassia - fniss fniss... från ert bröllop minns jag fortfarande för skrajsen du såg ut när jag läste högt ur ett gammalt brev från dig till mig när du nyligen hade träffat herrn som du numera är gift med... hihihihi....

• porchez

säger hej till Kängu! Kul att du tittar in och inte glömt bort oss

• BrudSommar2006

Nenne, ju mer jag smakar på det ju mer gillar jag Freta!

• nennesjuttioåtta

KÄngu - dra på trissor! Annars brukar maken vara bra på att "känna av" när någon ska höra av sig men jag tror det smittat av sig!

Uppdatering: 

– Oupsie blev gravid lite opsie daisy (passande namn)

– Piggelin ska ha numero 2 i november

– Gosnosen är på smällen!

– Toppar och dalar med missfall och MA

– Inget lyckat på IVF-fronten heller

– ehhhh ehhhhh kommer int på nåt mer. Jo:

– Snorkis har bara en knapp vecka kvar till BF (förhoppningsvis har plutten vett att komma ut tidigare :-Jag är i v 37+0 i morgon och Bliv Fru L är två dagar efter mig så det blir en spurt utan dess like! 

– Snaily har kommit halvvägs och haft ett fint RUL!

– Lappis väntar på beslut i tingsrätten för adoption i augusti, sen är det dags att skicka pappren! 

– Övriga bebisar sover, skiter, äter och gör sina mammor stolta eller tillfälligt galna  

Så ungefär som vanligt alltså, upp och ned!

Och Nancy smet ut genom fönstret och hoppade 3-4 meter till marken men kom åter när vi ropade (där hann vi bli rädda igen...). Det är som med barn, när det blir tyst så är det något tok på gång. Hur som, jag hoppas såret inte gick upp men det såg rätt OK ut. 

Snaily jag ska till BM 9:45 och tänkte jobba lite av förmiddagen på kontoret, är hemma till lunch! Vill du äta något eller räcker det med fika?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen