• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

    Telis: Jag tror att jag gjorde så att jag pumpade ur lite lite, när det blev för fullt (för att undvika mjölkstockning typ).. Men inte regelbundet alls.. Fast jag kommer faktiskt knappt ihåg..


    NU pratar A om "Mycke bajs" ifrån köket så det är nog dags för blöjbyte!

  • Ore

    Håller tummarna för Fru E!


    Telis: Mycket relevant fråga, jag har också funderat över detta. Men som MSW säger: Pumpa litet när det känns för fullt, låter väl ganska bra...

  • BrudSommar2006

    Telis, jag trappade ner istället för att sluta tvärt och sedan fick jag trycka ur lite då och då för att inte få mjölkstockning. Om du går ner till bara en gång om dagen borde det ju minska och sedan minska mängden du pumpar ur varje gång? För mig tog det ett tag sist. Tror att det finns tabletter om man verkligen vill sluta tvärt.

  • BrudSommar2006

    Har ni börjat med 74 redan förresten, då har ni gått om oss. Bäst att försöka få ner 74 från vinden kanske, annars står man väl här helt plötsligt.

  • BrudSommar2006

    Vilka tråkiga saker det hänt här, September, det var väl sjutton om ni skulle behöva gå och vänta på ett MF till innan ni får återuppta utredningen!

  • BrudSommar2006

    När kan vi tänkas höra från EA tro?


    AM, hur går det i kaoset? Ska du ner till släktingen i Göteborg något mer tror du?

  • Fru E

    Glider in i sviterna efter drogruset *svischhhhhhhhh*


    Ryggläge i soffan efter makens order med dator, böcker och tv att roa mig med.


    Denna gången blev vi första par in på operation vilket kändes skönt så slapp vi vänta så länge och kunde komma hem tidigare. Tror att jag fick mindre smärtstillande nu för jag kunde tom fokusera på tvskärmarna och se vad som hände . Men gjorde faktiskt ont denna gången och tårarna trillade även om det kanske var en del känslor och spänningar som orsakade dem också. Både sköterskan och läkaren var hur gulliga som helst mot oss och pratade lugnande medan de visade alla våra ägg som kom upp på skärmarna.


    Hur många ägg tror ni det blev????????


    o
    m


    j
    a
    g


    ä
    r


    s
    n
    ä
    l
    l


    s
    å


    b
    e
    r
    ä
    t
    t
    a
    r


    j
    a
    g


    d
    e
    t


    s
    a
    r
    t



    2 fler än förra gången så 16 st totalt, nu ska de bara dela sig fint under helgen till vi får tillbaka ett på måndag vid halv två.
    De borde hinna dela sig fler gånger detta försöket än förra eftersom det är en dag mer innan de för tillbaka.


    Tack för alla tumhållningar


    Är fortfarande vettskrämd inför försöket men på något sätt kommer vi igenom det

  • Ore

    Fru E: Härligt att det blev så många ägg ändå!!!


    Fortsätter hålla tummarna!!!


     

  • Ore

    Telis: Televinken kan inte ha några som helst tillväxtproblem i alla fall Jag rensade ut 68-bodies igår, har några byxor kvar i storleken. Och då ligger ändå min lillkille över normalkurvan. Fast jag får väl erkänna att jag förlängt användningstiden litet genom att skaffa bodyförlängare

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen