• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

    Lappis, ja just det. Den lilla eskimån ska testas om det är en riktig viking eller ej.
    De på CvL sa att "ni har gott om tid att göra ett helt ivf-försök till ifall ni sedan vill det. Det är inte panik och FET är ju så mycket lindrigare när du slipper alla nedregleringar och sprutor och allt."

    Så vi kör på det.

  • MSW

    Jag förstår inte vad A ha för dialekt egentligen, eller är det någon ur typ av småländska när man vill "maaauuukaa" (smaka, alltså)..?

  • nennesjuttioåtta

    vi har fått erbjudande att köpa en bilbarnsstol (demoex–inte från krocktester!) eller eg två men den stora är beg, av min kusin. Besafe izi sleep, hette den. Bäst i test, har jag sett, men är det bökigt att den inte har sån där insats som man klickar i den i i bilen utan måste spänna fast varje gång och hålla på?

  • passionsblomman

     


    MSW skrev 2010-05-04 15:39:07 följande:
    Jag förstår inte vad A ha för dialekt egentligen, eller är det någon ur typ av småländska när man vill "maaauuukaa" (smaka, alltså)..?

    Tvärsäkert!

  • nennesjuttioåtta

    MSW – Mauuuukaaa!! 


    shit, jag sökte på josh groban på spotify och lyssnar igenom allt och nu är det "chestnuts roasting on an open fire". Bjällerklang!!!! 

  • Fru E

    Nenne-du är så klok så


    PB-då blir du, jag och Mugglan cykelkompisar

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen