• janos

    Äntligen fredag del 21

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-20= 29568 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 21
  • Gable

    Friends, jag har hittat hem jag också! Ledsen att jag inte är här så ofta, det blir mest fäjsbåkk numera.


     


    Det har hänt lite roliga saker i livet, jag ska maila till er alla om det. Hehehehehe!!!


     


    Många lördagskramar! Nu ska jag dricka lite vin. Gjorde det igår också och blev banne mig bakis på två glas. Vilken amatör man har blivit!

  • Gable

    Förresten, har fått mail från det andra stället. De kommer att plocka bort min användare där. Har tydligen inte loggat in där det senaste året. Häpp! Va fort tiden går!

  • Gable

    Nähäpp. Det verkar vara nåt galet med min mail. Jag återkommer med rapporten )

  • Gable

    Hej Apg!! Har också varit ute och shoppat. Hunnit med en sväng på IKEA och nog kom man hem med en massa "så himla bra att ha" saker...


    Och mera kläder till junior. Märkligt att hon alltid behöver mer kläder. Fast den här gången behövde hon verkligen det, alla byxor har helt plötsligt blivit för korta.

  • äntligen på väg

    Kul att se att det varit lite liv i luckan här

    Lilla W behöver oxå nya kläder, jippie

  • mammacatta

    Ja, man gör inget annat än köper kläder tycker jag. Ändå är jag sån som gärna bulkköper så jag slipper springa i affärer, men ändå på nåt sätt blir det en hel del rännande.
    För ni ska inte tro att man kan ärva allt mellan syskon, den äldre varianten har en tendens att slita på vänsterknät på sina byxor. Och hål i byxorna går jag bara inte MED på!

    *väntar på mejl*

  • anne på grönkulla

    Nej, ärva är ju fantastiskt, men det ska ju vara helt o rent, även om det är storebror som haft det.

    själv behöver jag dock eg ingenting. Överfulla garderober - sorterar ut en hel del o köper ändå nytt...

    Men idag har jag försökt tanka datorn full med programvara - det kostar också pengar.

Svar på tråden Äntligen fredag del 21