• janos

    Äntligen fredag del 21

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-20= 29568 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 21
  • mammacatta

     


    janos skrev 2010-04-26 21:32:57 följande:
    Ikväll har lillkillen haft kolik och vridit sig av magknipen. Plågsamt för både honom och hans föräldrar.

    Nej, stackars liten!
    Var det nåt du åt?


     anne på grönkulla skrev 2010-04-26 19:08:11 följande:


    Ja verkligen! Men här är det fint, mycket som vanligt bara - ska ju byta liv strax o en hel del ska göras inför det.Gapar fö av förvåning över vissa gubbars barnsliga hierarki-mätande. Vissa borde få en hink o spade istället!

    Spännande!
    Ja, det där med maktspel får man lite varstans. Behöver inte vara gubbar alla gånger.


     

  • anne på grönkulla

    Helt sant - men just nu har det varit gubbar (eller en gubbe iaf) - men idag var han snäll o rar - han ska åka hem nu så jag fick en kram - men jisses så dum han lyckats vara den sista tiden *himlars*

  • mammacatta

    Ja, det är ett ständigt funderande det där, vad ska man göra när man blir vuxen?

    Ville bara berätta att imorgon firar gubben och jag 11 år tillsammans. Han frågade mig vad jag ville ha. Jag sa "ingenting" men menade Final Fantasy XIII. Han sa "ingenting" men menade nåt nytt redskap.
    Håhåjaja. Vi känner varandra för väl!

  • janos

     


    anne på grönkulla skrev 2010-04-27 20:11:09 följande:
    för övrigt så funderar jag på vad jag ska bli när jag blir stor...

    Rockstjärna? Konditor? Traktorförare? Fredagsskribent? Vad vet jag?

  • janos

     


    mammacatta skrev 2010-04-29 08:27:49 följande:
    Ja, det är ett ständigt funderande det där, vad ska man göra när man blir vuxen?Ville bara berätta att imorgon firar gubben och jag 11 år tillsammans. Han frågade mig vad jag ville ha. Jag sa "ingenting" men menade Final Fantasy XIII. Han sa "ingenting" men menade nåt nytt redskap.Håhåjaja. Vi känner varandra för väl!

    Grattis! Passar på att önska er en trevlig dag tillsammans.

  • anne på grönkulla

    Fredagsskribent, tycker jag låter finfint! Är det heltid?

    Japp, Hilde är hemma o familjen verkar vara ok, men jag tror inte hon får mycket egen tid eller nättid att tala om.

    Här ringer det i ett även efter arbetstid...

  • Cybermamman

    Trevlig Valborgsmäss alla goda vänner

    janos, vad tuffa ni är som sticker ut med husvagnen redan. Vi har inte tagit fram vår än, längtar tills det är dags.

    apg, vad kul det ska bli när du kommer hem, då måste vi bara ses.

    Jag ska också på något vis starta ett nytt liv i sommar, först måste jag packa.

    Skål go'vänner, önskar er en härlig helg!


    Nageltrång
Svar på tråden Äntligen fredag del 21