• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Soldemor

     


    SandraMT skrev 2010-07-07 16:09:53 följande:
    Haha... Där ser man då. Det går då ingen nöd på dig med andra ord. Men du kanske skulle behöva någe' kallt i magen ändå så din härdsmälta avtar. Vad vet jag...? :)

    *går till köket och tar fram ett mintkex ur kylen*

  • SandraMT
    Soldemor skrev 2010-07-07 16:17:12 följande:
      *går till köket och tar fram ett mintkex ur kylen*
    Haha... Blev det bättre? :) Blev också sugen på mintkex nu. :o
  • Soldemor

     


    SandraMT skrev 2010-07-07 16:23:21 följande:
    Haha... Blev det bättre? :) Blev också sugen på mintkex nu. :o

    Mm, gott! Nu får predikoarbetet ta paus t i morgon bitti, när det är svalare på mitt rum. Nu åker jag strax till kvällens svala, sköna kyrka!

  • Im yours

    Haha, jag har som ende människa på jorden hållit mig inne nästan 3 soldagar. Har känt mig hängig, nu har jag lite halsont. Dock ingen öroninflammation som du Cantaton.


    Idag blev det iaf en tur ut till shoppingcentret. Jag går ju i flytt-tankar, men eftersom Lasse är sjuk har det stannat av. Nu har jag troligen bestämt mig för att hyra en liten 2.a med kokvrå, tills jag och Lasse börjar nybygget på det hus vi vill ha. Har ingen aning om vad det blir, men det ploppar upp nya idéer hela tiden Myrorna var hit förra veckan och hämtade 75% av det som varit mitt hem, jösses vad skönt det var att bli av med grejerna.


    Dfk; Vad duktigt att orka gå och gymma!!!


    Soldemor; Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass.


    Passion; Vad härligt för grabben att åka till Öland. På tal om städning så ska jag köpa flyttstädning ............. av ren och skär lättja. Casa Passion låter hemtrevligt


    Kramar till alla från en trött men glad Örebrotant!

  • Sonja68

    har putsat fönster. Orkar inte alla ikväll dock. Ett h-vete på jobbet. Fick psykbryt på chefen idag och slängde en stämpel i väggen så den gick sönder

  • Cantaton

    Och så går du hem och putsar nåt så ömtåligt som fönster efter en sådan dag?! En stämpel var i alla fall inte hela världen... Jag sparkade sönder en pianopall en gång. Jag fick laga den själv.


    Själv har jag nu en galen hosta och det är läskigt att vara halvdöv. Kan inte medicinerna börja verka snart...


    Sonja68 skrev 2010-07-07 23:38:38 följande:
    har putsat fönster. Orkar inte alla ikväll dock. Ett h-vete på jobbet. Fick psykbryt på chefen idag och slängde en stämpel i väggen så den gick sönder
  • Soldemor

     


    Sonja68 skrev 2010-07-07 23:38:38 följande:
    har putsat fönster. Orkar inte alla ikväll dock. Ett h-vete på jobbet. Fick psykbryt på chefen idag och slängde en stämpel i väggen så den gick sönder

    Vad har chefen sagt eller gjort nu? Kan du inte få lite lugn och ro där?

  • SandraMT
    Soldemor skrev 2010-07-07 16:28:21 följande:
      Mm, gott! Nu får predikoarbetet ta paus t i morgon bitti, när det är svalare på mitt rum. Nu åker jag strax till kvällens svala, sköna kyrka!
    Har det blivit svalare på rummet idag då? :)

     


    Soldemor skrev 2010-07-07 16:28:21 följande:
      Mm, gott! Nu får predikoarbetet ta paus t i morgon bitti, när det är svalare på mitt rum. Nu åker jag strax till kvällens svala, sköna kyrka!
    Har det blivit svalare på rummet idag då? :)
    Sonja68 skrev 2010-07-07 23:38:38 följande:
    har putsat fönster. Orkar inte alla ikväll dock. Ett h-vete på jobbet. Fick psykbryt på chefen idag och slängde en stämpel i väggen så den gick sönder
    Putsat fönster i denna värmen? En eloge till dig!

    Oj då... Vad hände då? :/

  • Soldemor

     


    SandraMT skrev 2010-07-08 15:12:20 följande:
    Putsat fönster i denna värmen? En eloge till dig! Oj då... Vad hände då? :/

    Tvärtom, här är jättevarmt! Hjärnan är såå seg! Skönt att vara ledig i morgon!

Svar på tråden Tantvarning del 8