• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Kjell Präst

     


    Soldemor skrev 2010-06-16 13:17:39 följande:
      Där sabbade du hans super-scoop!

    Fast just nu ser det ut som om hon inte ens tänker låtsas om det...

  • Sonja68

    Jag fattar inte, vaddå "halv" brudöverlämning? Pappa kungen överlämnar Vickan till Daniel, oavsett om det är halvvägs uppför gången eller i slutet av gången. Det är brudöverlämning i mina ögon.
    Tragiskt tråkigt är det i alla fall att svenska kungen måste leverera/överlämna/ sin fullvuxna dotter i bästa Hollywoodanda. Blä...

  • Fjällbruttan

    Hrmmm... harkel... ehh.. jag är tillbaka på snabbvisit
    Liiite mycket pågår hemma just nu, ffa pga av tjock-grodan
    Det måste vara nåt med den underbara välsignelsen hon fick i Stockholm när vi fikade (vill uppleva flera sådana fikastunder!!!)med Soldemor och hennes trevliga man... för nu växer ungen så det knakar
    Men då äter hon förstås också därefter..

    Saknar er och tänker på er!

    Kram till er alla

  • passionsblomman

    Så, nu har jag strukit sonens skjorta och byxor och imorgon ska jag gråta när han och de andra barnen sjunger "Den blomstertid". Sedan ska vi fira hans sommarlov med att göra något han har valt. Det verkar bli bowling...

  • Soldemor

     


    Fjällbruttan skrev 2010-06-17 19:59:07 följande:
    Hrmmm... harkel... ehh.. jag är tillbaka på snabbvisit Liiite mycket pågår hemma just nu, ffa pga av tjock-grodan Det måste vara nåt med den underbara välsignelsen hon fick i Stockholm när vi fikade (vill uppleva flera sådana fikastunder!!!)med Soldemor och hennes trevliga man... för nu växer ungen så det knakar Men då äter hon förstås också därefter..Saknar er och tänker på er!Kram till er alla

    *Rodnar blygsamt*

    Om inte annat så får vi försöka komma upp till dina trakter nästa sommar! Det var VERKLIGEN JÄTTETREVLIGT!

    Kram, Bruttan!  Och krama Grod-Signe från oss också!

  • Daa

    Hej på er.
    Här kommer en uppdatering kring mina gravidfunderingar: igår gjorde vi ett tidigt ultraljud för att tjuvkika lite. Jag tyckte att det var så jobbigt bli rädd varje gång jag fick en märklig känning från tjejmagetrakterna och kände att om den som bor där inne har dött så vill jag veta det nu.
    Steget från min lite väl negativa inställning till verkligheten blev ofattbart långt.
    För vi fick veta inte bara att den som bor där inne lever, utan också att den har sällskap.
    Om allt fortsätter att utveckla sig som det ska så blir vi tvåbarnsföräldrar i januari!

    Det verkar som att förböner och tumhållningar fungerar den här gången.

  • Cantaton

    Men oj!!! ÅÅh, GRATTIS!!!


    Daa skrev 2010-06-18 12:10:59 följande:
    Hej på er. Här kommer en uppdatering kring mina gravidfunderingar: igår gjorde vi ett tidigt ultraljud för att tjuvkika lite. Jag tyckte att det var så jobbigt bli rädd varje gång jag fick en märklig känning från tjejmagetrakterna och kände att om den som bor där inne har dött så vill jag veta det nu. Steget från min lite väl negativa inställning till verkligheten blev ofattbart långt. För vi fick veta inte bara att den som bor där inne lever, utan också att den har sällskap. Om allt fortsätter att utveckla sig som det ska så blir vi tvåbarnsföräldrar i januari! Det verkar som att förböner och tumhållningar fungerar den här gången.
Svar på tråden Tantvarning del 8